خودروی هوندا Acura NSX قالب نوع S خواهد داشت

تولید خودروی Acura NSX پس از مدل 2022 به پایان می‌رسد. اما هوندا از خداحافظی باشکوهی خبر داده است. Acura وعده آخرین مدل را در قالب نوع S می‌دهد.

خودروی هوندا Acura NSX قالب نوع S خواهد داشت

تا به امروز Acura فقط چند تیزر و چند بیانیه مبهم منتشر کرده است. اما معمولا وقتی شرکت‌های خودروسازی اظهارات مبهمی در مورد بهبود عملکرد ارائه می‌دهند، این بدان معناست که آپشن‌های قوی‌تر یا رینگ‌های بزرگتری تولید خواهند کرد.

در این مورد، آکورا به طور رسمی بیان کرده که اتوموبیل NSX Type S علاوه بر هندلینگ بهتر، قدرت بیشتر و شتاب سریع‌تری نیز خواهد داشت.

از بین تیزرها، می‌توان چند تصویری را مشاهده کرد که نوع S را از NSX‌های معمولی متمایز می‌کند. در ابتدا، درب روکش موتور به رنگ قرمز است؛ رنگی که به طور سنتی برای هونداهای با عملکرد بالا مانند Type R Civic ،Integra و NSX دهه 90 اختصاص داده شده است.

به نظر می‌رسد رنگ دستگیره درها و نشان عقب مشکی شده‌اند. هوندا همچنین یک نشان کوچک از نوع S را که دقیقا در جلوی چرخ‌های عقب قرار دارد، اضافه کرده است.

تنها 350 عدد از نوع تیپ S ساخته خواهد شد که 300 نوع از آنها فقط به بازار ایالات متحده اختصاص خواهد داشت. به نظر می‌رسد NSX معمولی دیگر در دسترس نباشد. وب‌سایت Acura دیگر NSX معمولی را نشان نمی‌دهد. فقط نوع S در منوی انتخاب مدل نشان داده شده است.

قیمت نسل اول NSX، که در سال 1990 معرفی و یکی از بهترین ابرخودروهای عصر خود محسوب می‌شد، در سال‌های اخیر با افزایش مداوم روبرو بوده است.

گفتن اینکه آیا این نسل NSX در دهه‌های آینده از بازار کلکسیونرها سر در خواهد آورد یا خیر، دشوار است، چرا که با وجود نظرات مثبت، هرگز مورد توجه خریداران هواداران این برند قرار نگرفت. خودروی NSX Type S در 12 آگوست به طور کامل معرفی خواهد شد.

اگر شما هم به دیدن این خودرو علاقه‌مند شدید، یکی از بهترین تیزرها را برای شما آماده کرده‎‌ایم.

ارسال نظر