درمان‌های پوستی با تکنولوژی پرتوهای کم‌توان

مراقبت‌های پوستی در دوره شیوع ویروس کرونا اهمیت بیشتر پیدا کرده به ویژه که انزوای اجتماعی این روزها به گسترش ناراحتی‌های روحی و روانی دامن زده و این مهم خود آغاز گر تهدیدی جدی برای سلامت پوست و مو است.

درمان‌های پوستی با تکنولوژی پرتوهای کم‌توان

رسانه کیلیک- هانیه مهدیان دانش آموخته رشته فوتونیک دانشگاه کاشان توسط تکنولوژی‌های جدید موفق به ابداع دستگاهی با نام «تولید پوشانه جوانسازی پوست» شده که افراد را از مراجعه به کلینیک‌های زیبایی بی‌نیاز می‌کند.

او که خود علاقمند به حوزه پوست و زیبایی و ارتباط آن با فوتونیک بود موفق به ثبت شرکتی در همین زمینه با نام « خورشیدفران ایرانیان زمین» هم شد.

مهدیان همچنین توانست پایان نامه ای که در حوزه درمان بیماری پوستی بوده است را به صورت عملی در دانشگاه شهید بهشتی ارایه دهد. به همین مناسبت گفتگویی با او انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

شرکت شما دقیقاً چه فعالیتی انجام می‌دهد؟

هر طول موج خاص از نور اثرات خاصی روی بدن ایجاد می‌کند. طول موج‌های مختلف نور را در ناحیه مرئی به صورت رنگ‌های متفاوت می‌بینیم. برای مثال نور آبی قادر است با استفاده از استرلیزه کردن سطح پوست، از ایجاد جوش جلوگیری کند. ما دستگاهی تولید می‌کنیم که با استفاده از نور کم‌توان در طول موج‌های خاص، قادر است شادابی و جوانی را به پوست بازگرداند. این دستگاه با نام تجاری "نیلای" هم‌اکنون آماده عرضه به بازار است.

مشتریان نیلای چه کسانی هستند؟

از ابتدا سعی نمودیم دستگاه را طوری طراحی کنیم که قابلیت استفاده خانگی داشته باشد. این روزها با شدت گرفتن بیماری کرونا، افراد تمایل دارند که خدمات بهداشتی و درمانی را حتی‌المقدور در خانه دریافت کنند. به همین دلیل دستگاه‌های جوانسازی کلینیکی به سرعت مخاطبان خود را از دست می‌دهند. از طرفی رفتن به کلینیک برای مراقبت از پوست در بین آقایان جا نیفتاده و نسبت به این کار حس خوبی ندارند. خبر خوب اینکه همه افراد بالای 25 سال برای پیشگیری از چین و چروک و یا درمان آن می‌توانند در منزل خود از نیلای استفاده کنند.

آیا نیلای خطرات و عوارض جانبی دارد؟

همانطور که عرض کردم افراد می‌توانند بدون نیاز به پزشک از این دستگاه در خانه استفاده کنند. بنابراین کلاس خطر آن اجازه این استفاده را می‌دهد. درمان‌های پوستی با نور کم‌توان سالهاست که در دنیا انجام می‌شود و برخلاف لیزر و سایر روش‌های پرخطر، هیچ‌گونه عوارض جانبی برای آن گزارش نشده است. بنابراین مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده از نیلای استفاده کنند.

آیا این دستگاه جوانسازی دارای خدمات پس از فروش نیز هست؟

بله، نیلای به مدت یک سال گارانتی و بعد از آن به مدت پنج سال خدمات پس از فروش دارد.

تفاوت دستگاه شما با دستگاه‌های مشابه خارجی در چیست؟

یکی از مهمترین موارد، داشتن خدمات پس از فروش در دسترس است که برای کالاهای خارجی این‌گونه نیست. قیمت نیلای در مقایسه با برندهای مطرح بسیار پایین‌تر است. مدت‌ها روی طراحی این دستگاه وقت گذاشتیم تا بتوانیم طرحی را داشته باشیم که مطابق الگوی صورت ایرانی‌ها باشد. بسیاری از نمونه‌های خارجی روی صورت ما به درستی نمی‌نشیند و همین موجب می‌شود که یا لامپ‌ها با صورت تماس پیدا کنند و یا پوست نور را به درستی دریافت نکند. در ضمن قسمتی از دستگاه چرمی است و المان‌های ایرانی مانند بته‌جقه برای تزئین آن استفاده شده که بسیار مورد استقبال مشتریان ماست.

میزان استفاده برای گرفتن نتیجه مناسب چقدر است؟

هرچه بیشتر از نیلای استفاده شود، پوست بیشتر کلاژن‌سازی می‌کند و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. اما میزانی که به صورت میانگین پیشنهاد می‌شود، به صورت یک روز درمیان و به مدت یک ربع است.

آیا استفاده از نیلای مراقبت‌های قبل و بعد نیاز دارد؟

خیر. نیلای هیچ‌گونه عملیاتی قبل یا بعد از استفاده نیاز ندارد. افراد می‌توانند هم به صورت نشسته و هم به صورت خوابیده از این پوشانه استفاده کنند و از نتایج فوق‌العاده آن بهره‌مند شوند.

سخن پایانی؟

از شما سپاسگزارم. امیدوارم توانسته باشم که کارکرد دستگاه را تا حدی شرح بدهم. دوستانی که در این حوزه سؤالات بیشتری دارند می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی http://www.khizlgl.ir و mailto:info@khizlgl.ir و نیز شماره های0212244162 و شماره واتس اپ 09045485240 با ما تماس بگیرند.

ارسال نظر