دریافت تیک آبی توییتر به طور موقت از دسترس متقاضیان خارج شد

رسانه کلیک - با توجه به گزارشات منتشر شده، اعلام شده است که برنامه دریافت تیک آبی توییتر فعلا توسط این شرکت موقف شده و متقاضیان باید تا اطلاع ثانوی منتظر بمانند. 

دریافت تیک آبی توییتر به طور موقت از دسترس متقاضیان خارج شد

همه مردم علاقه دارند که به جمع کاربران با تیک آبی بپیوندند. به همین دلیل است که وقتی خبر باز شدن مجدد برنامه اهدای تیک رسمی در فضای مجازی منتشر می‌شود، درخواست‌های زیادی به سمت سرور‌های این پلتفرم سرازیر می‌شود.

دقیقا هشت روز بعد از باز شدن درخواست‌ها به منظور دریافت تیک آبی، شرکت توییتر مجددا اقدام به توقف پذیرش اهدای این برچسب کرد. البته این برنامه بصورت موقتی پیاده‌سازی شده است. اگر تا به امروز اقدام به ثبت درخواست خود نکرده‌اید، این به معنی از دست رفتن شانس شما برای همیشه نبوده و توییتر قول ادامه پذیرش برای اهدای تیک آبی را بعد از بررسی درخواست‌های ارسال شده توسط کاربران داده است.

البته برای کاربران ایجاد توقف در ارسال درخواست‌های خود، کاملا قابل درک و در عین حال کمی ناامید کننده است. زیرا از زمان توقف برنامه اهدای تیک رسمی در سال ۲۰۱۷، افراد زیادی به مدت ۳ سال منتظر باز شدن ورودی‌های جدید شدند. در آن زمان، توییتر سیاست‌های تایید خود را مورد ارزیابی قرار داد. در ژانویه گذشته، سیاست‌های جدید در دسترس همگان قرار گرفت که مهم‌ترین تغییر در آن، تعاریف جدید توییتر از دارنده یک حساب کاربری محبوب است.

تایید شدن در توییتر قبلا به تعداد بسیار کمی از افراد محدود می‌شد اما این روزها، دسته‌بندی افرادی که توانایی دریافت تیک آبی را دارند، گسترش یافته است.

با توجه به این مسئله، جای تعجب نیست که چرا توییتر برنامه اهدای تیک رسمی خود را به تعویق می‌اندازد زیرا با توجه به گسترش افراد واجد شرایط، بررسی درخواست‌ها نیز به پروسه‌ای طولانی‌تر تبدیل شده است. بعلاوه، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی نیز نسبت به گذشته با رشد قابل توجهی همراه شده است که این مسئله می‌تواند به تصمیم توییتر برای توقف موقت دریافت درخواست‌های تیک آبی دامن بزند.

ارسال نظر