مک‌بوک‌های جدید مجهز به چیپست M1 با مشکل اتصال مواجه شده اند

رسانه کلیک - بعد از رونمایی اپل از دستگاه‌های جدید خود که مجهز به چیپست M1 تولید اپل هستند، حالا کاربران درباره مشکلات این دستگاه‌ها گزارش می دهند که در ادامه به آن می پردازیم.

مک‌بوک‌های جدید مجهز به چیپست M1 با مشکل اتصال مواجه شده اند

اپل اخیرا از چیپست جدید M1 خود که بخشی از اپل سیلیلکون است و بر اساس معماری ARM است، رونمایی کرده است. این شرکت از دستگاه‌های مک بوک ایر، مک بوک پرو و مک مینی ، مجهز به این چیپست جدید رونمایی کرده است.

حدودا یک هفته است که این دستگاه‌ ها در بازار موجود شده اند و الان بعضی از کاربران از مشکلات اتصال بلوتوث آن شکایت دارند و ادعا می کنند که اتصال به لوازم جانبی متناوبا قطع می شود و یا به طور کامل اتصال برقرار نمی شود.

اگر گزارشات گفته شده توسط کاربران در ردیت درست باشد، دستگاه‌های مجهز به چیپست جدید M1 با مشکلات اتصال متناوب با وسایل جانبی شخص اول و سوم، از جمله ماوس، صفحه کلید و هدفون مواجه می شوند. یک تحلیلگر به نام پاتریک مورهد این موارد را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است:

اطلاعاتی در مورد تعداد دستگاه‌های مجهز به M1 که تحت تأثیر این مسئله قرار گرفته اند، وجود ندارد. همچنین، اپل هنوز این مشکل اتصال مرتبط با بلوتوث را تأیید نکرده است.

گروه دیگری از کاربران نیز برخلاف ادعای اپل، از عمر باتری شکایت دارند، زیرا در زمان راه اندازی، این شرکت گفته بود که مک بوک پرو جدید مجهز به چیپست M1 می تواند تا 20 ساعت دوام باتری داشته باشد در صورتی که این گونه نیست و بعضی از کاربران می گویند که قبل از اینکه عمر باتری به 10 درصد برسد فقط 5 ساعت از این دستگاه استفاده می کنند.

با این حال، باید منتظر گزارش‌های بیشتری از سوی کاربران بمانیم تا مشخص شود که این مشکل فقط در یک سری دستگاه‌های خاص اتفاق می افتد یا نه.

ارسال نظر