دستیار صوتی گوگل به کمک افراد دورکار می‌آید

رسانه کلیک - گوگل برای کمک به افراد دورکار، قابلیت جدیدی را به دستیار صوتی خود اضافه کرده است تا با کمک آن بتوانند بین زندگی کاری و شخصی خود تعادل برقرار کنند. 

دستیار صوتی گوگل به کمک افراد دورکار می‌آید

گوگل یک قابلیت جدید برای تنظیم روتین کاری به دستیار صوتی خود اضافه کرده است که به افراد دورکار کمک می‌کند تا بین برنامه‌های زندگی شخصی و کار خود تعادل ایجاد کنند.

اگر شما از آن دسته افراد هستید که از ابزارها و سرویس‌های گوگل در زندگی خود استفاده می‌کنید، قابلیت جدید دستیار صوتی به شما کمک می‌کند تا کارهای چند‌رشته‌ای را با یک فرمان صوتی انجام دهید. این قابلیت به افرادی که به دلایل مختلفی مانند شیوع ویروس کرونا از منزل کار می‌کنند و احساس بی‌نظمی یا سردرگمی دارند کمک می‌کند.

این قابلیت جدید در ساعت‌های کاری به شما یادآوری می‌کند که از جای خود بلند شوید و بدن خود را کش بدهید؛ زمان را به شما یادآوری می‌کند و در آخر، اتمام ساعت کاری را به شما تذکر می‌دهد. هر فرد بسته به ساعت و برنامه کاری خود می‌تواند این هشدارها و یادآورها را تنظیم کند.

شاید این قابلیت خیلی کاربردی به نظر نرسد؛ اما به افراد دورکار کمک بسیاری زیاد می‌کند. برقراری تعادل بین کار و زندگی برای این افراد کار سختی است و شاید برای برخی از آن ها به یک چالش تبدیل شود. به‌ویژه در سال 2020 که با شیوع ویروس کرونا افراد زیادی دورکار شده‌اند، این موضوع به چالش بزرگی تبدیل شده است.

ارسال نظر