دستیار صوتی گوگل پادکست‌های پلتفرم‌های دیگر را نیز پخش می‌کند

رسانه کلیک - اکنون دیگر می‌توانید از دستیار صوتی گوگل خود بخواهید تا پادکست‌های پلتفرم‌های دیگر را پخش کند که در سرویس‌های دیگری به جز گوگل پادکست قرار دارند.

دستیار صوتی گوگل پادکست‌های پلتفرم‌های دیگر را نیز پخش می‌کند

اگر از دستیار صوتی گوگل بخواهید مجموعه پادکست مورد علاقه‌تان را اجرا کند، احتمالا دیگر لازم نباشد به Google Podcasts وابسته باشید. بر اساس یافته‌های وبسایت اندروید پلیس و خوانندگان آن، دستیار صوتی گوگل اکنون برای پخش پادکست‌های پلتفرم‌های دیگر مورد درخواست شما از سرویس‌های پادکست دیگری مانند اسپاتیفای نیز پشتیبانی می کند. برای انتخاب ارائه دهنده خود ، فقط باید به بخش تنظیمات پادکست در دستیار صوتی گوگل خود بروید و در آن‌جا تنظیمات را بررسی کنید.

ما از Google درخواست کرده‌ایم که پیرامون عرضه این ویژگی اطلاعات بیشتری را منتشر کند. نویسنده اندروید پلیس هنگام استفاده از این ویژگی دچار مشکل شده است، اگرچه ممکن است این اشکالات به دلیل مسائل منطقه‌ای باشد.

هر زمان که این ویژگی آماده باشد، چه بخواهید پادکست خود را با تلفن گوش کنید یا یک بلندگوی دستیار مانند Nest Audio داشته باشید، می‌تواند ویژگی بسیار مفید و کارآمدی باشد. همگام سازی تمام پادکست‌هایی را که گوش می‌دهید در یک برنامه واحد به شما کمک می‌کند تا تمام پادکست‌های شما بدون در نظر گرفتن ترتیب ، در یک لیست قرار دهد. علاوه بر این، سرویس‌هایی مانند Spotify پادکست های انحصاری دارند که اگر برای دستیابی سریع بخواهید به دستیار صوتی گوگل متکی باشید، دسترسی به آنها ساده نخواهد بود. این قابلیت به شما این امکان رامی‌دهد تا برای پخش آنچه می خواهید دیگر نیازی به راه اندازی برنامه‌های متعدد در تلفن همراه خود نداشته باشید.

ارسال نظر