دوج کوین بیت کوین را شکست می‌دهد؛ به شرط اینکه . . . !

رسانه کلیک - ایلان ماسک (Elon Musk) معتقد است دوج کوین بیت کوین را شکست خواهد داد؛ با این شرط که مقیاس‌پذیری این میم کوین تا حد زیادی افزایش داده شود.

دوج کوین بیت کوین را شکست می‌دهد؛ به شرط اینکه . . . !

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا در پاسخ به توییتی راجع به مقایسه دوج کوین با بیت کوین عنوان کرد که اگر برخی تغییرات عمده اجرا شوند، این میم کوین بی‌شک بیت کوین را شکست خواهد داد.

ماسک به‌خصوص می‌خواهد زمان بلاک دوج کوین را ده برابر سریع‌تر کند و اندازه بلاک آن را ده برابر افزایش دهد.

توییت ایلان ماسک در مورد مقایسه دوج کوین و بیت کوین بیت کوین و دوج کوین هر دو یک محدودیت اندازه بلاک به‌دلخواه انتخاب‌شده یک مگابایتی دارند. اگر یک بلاک اندازه­ای بیشتر از یک مگابایت داشته باشد، توسط شبکه نامعتبر تلقی خواهد شد. این شباهت هر دو ارز دیجیتال عجیب نیست؛ زیرا دوج کوین در ابتدا به‌عنوان یک شوخی برای تقلید از بیت کوین ساخته شد.

اما این میم کوین طوری ساخته‌شده است که نسبت به بیت کوین تراکنش‌های سریع­تری داشته باشد. در این شبکه برخلاف زمان بلاک ده دقیقه‌ای بیت کوین، ماینرها هر دقیقه بلاک‌های جدید را تولید می‌کنند، اما این زمان کوتاه باز هم برای این میلیاردر کافی نیست.

ماسک همچنین خواستار کاهش صد برابری هزینه تراکنش‌های دوج کوین است. چنین پیشرفتی این رمز ارز را برای تجارت بسیار جذاب خواهد کرد. در روز 15 ماه مه، میانگین هزینه تراکنش دوج کوین 1.59 دلار بوده که 824 درصد بالاتر از میزان این معیار در 3 ماه گذشته است.

احتمال ساخته شدن ایلان کوین وجود دارد

در توییتی دیگر ماسک بیان کرد که ایجاد ارز دیجیتال خودش از ابتدا خیلی دردسر خواهد داشت، اما اگر دوج به انتظارات او عمل نکند، این ایده را بررسی خواهد کرد. ماسک همچنین پیش‌تر گفته بود که در حال همکاری با توسعه‌دهندگان دوج کوین است تا ارز دیجیتال موردعلاقه خود را بهینه‌تر کند.

ارسال نظر