دوج Durango SRT Hellcat خودرویی پرقدرت در میان ماشین‌های شاسی بلند جهان

رسانه کلیک - خودروی شاسی‌ بلند دوج Durango SRT Hellcat همچنان در صدر فروش قرار دارد. بار دیگر دوج پر قدرت در عرصه‌ی خودروهای شاسی بلند ظاهر شده است.

دوج Durango SRT Hellcat خودرویی پرقدرت در میان ماشین‌های شاسی بلند جهان

وقتی دوج خودروی Durango SRT Hellcat را به بازار عرضه کرد، این خودروساز آمریکایی فقط قصد داشت حدود 2000 دستگاه خودرو تولید کند، اما زمانی‌ که بسیاری از مشتریان نتوانستند جز لیست خریداران این خودرو باشند، دوج مجدد تصمیم به تولید بیشتر این خودرو گرفت.

مدیر عملیات دوج گفت:

هنگامی که ما برنامه‌ی تولید این شاسی بلند شگفت انگیز را نهایی کردیم، راهی پیدا کردیم که تولید خود را افزایش دهیم تا اطمینان حاصل شود که تمام مشتریان ثبت شده در سیستم، خودروی خود را تحویل بگیرند.

طبق گفته‌های Muscle Cars & Trucks - در صورت صحت شایعات - 1000 واحد دیگر از این شاسی‌ بلند زیبا در ژوئن 2021 ساخته می‌شود. تولید Durango SRT Hellcat با تقریباً 3000 دستگاه، آن را به یکی از نادرترین خودروها در خط تولید این خودروساز آمریکایی تبدیل می‌کند.

دوج Durango SRT Hellcat جدید هیچ نقصی در عملکرد ندارد. این بدیهی است زیرا یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ دارد و 710 اسب بخار (529 کیلووات) نیرو می‌دهد و نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ ارسال می‌شود. این بدان معناست که این شاسی بلند به لطف سیستم کنترل استاندارد عملکرد همزمان چهار چرخ می‌تواند در 3.5 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد.

درست است که این خودرو حدود 2590 کیلوگرم وزن دارد، اما تعلیق‌پذیری آن در سرعت بالا عالی است و حتی می‌تواند تا وزن 3946 را بوکسل کند. بدین صورت می‌توان گفت کاملا واضح است که Durango SRT Hellcat به همان اندازه که پر سرعت است، توانایی بالایی نیز دارد.

ارسال نظر