رابط کاربری جدید گوگل مپس برای Car mode

رسانه کلیک - گوگل قصد دارد رابط کاربری جدید را برای حالت خودروی اپلیکیشن مسیریابی گوگل مپس خود طراحی کند. به نظر می‌رسد این رابط کاربری مشابه دیگر برنامه گوگل یعنی Androids Auto باشد.

رابط کاربری جدید گوگل مپس برای Car mode

گوگل مپس به طور یقین یکی از بهترین برنامه‌های مسیریابی است در طول سال ها، گوگل این برنامه کاربردی خود را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید به روز کرده است. در حال حاضر، این شرکت در حال ارائه یک به روزرسانی از سمت سرور برای کاربران مشخص شده است که یک رابط کاربری Car mode جدید را برای آن‌ها ارائه می‌کند. این رابط کاربری مشابه با رابط کاربری دیگر یرنامه گوگل به نام Android Auto است که در اصل برنامه‌ای کاربردی برای ایجاد ارتباط بین گوشی هوشمند و پنل کامپیوتر خودرو می‌شود.

سال گذشته، این شرکت فاش کرد که Google Assistant Driving Mode جایگزین Android Auto خواهد شد ، با این حال، این جایگزینی هنوز اتفاق نیافتاده است.

اکنون اما، این شرکت در حال طراحی و ارائه یک به روزرسانی در سمت سرورهای خود است تا یک رابط کاربری جدید برای Care mode یا حالت اتومبیل مشابه با برنامه Android Auto در داخل گوگل مپس ایجاد کند. این حالت پس از اضافه شدن گزینه پخش موسیقی در ماه ژوئن ارائه خواهد شد.

طبق تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط وبسایت‌های خبری مختلف، می توانیم ببینیم که در رابط کاربری جدید آیکون‌های تماس، پیام، برنامه موسیقی و برنامه‌های پیام رسان بزرگ‌تر از قبل طراحی شده‌اند.

[lightgallery images="284696,284695,284694,284693"]

این آیکون ها احتمالا به این دلیل بزرگتر طراحی شده‌اند تا باعث شوند که کاربران بتوانند بیشتر بر روی رانندگی خود تمرکز کنند تا تلفن همراه هوشمند خود. در کل در این رابط کاربری جدید سه تب وجود دارد - یکی برای صدا، دیگری برای صفحه اصلی با مجموعه برنامه هایی که در بالا ذکر شد و یک نماد Maps برای انتخاب مسیر مورد نظر.

همانطور که در ابتدا ذکر کردیم این به‌روزرسانی، از سمت سرورهای خود گوگل بوده و به صورت تصادفی برای بعضی کاربران فعال می‌شود و خب دور از ذهن نیست که برخی این آپدیت را دیرتر از سایرین دریافت کنند.

ارسال نظر