رابط کاربری One UI 3.0 برای گلکسی فولد و گلکسی اس ۱۰ منتشر شد

رسانه کلیک - اوایل امسال بود که شرکت سامسونگ رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ را منتشر کرد. حال نوبت به دو گوشی فولد و اس ۱۰ رسیده تا این بروزرسانی را دریافت کنند.

رابط کاربری One UI 3.0 برای گلکسی فولد و گلکسی اس ۱۰ منتشر شد

شرکت سامسونگ مدت سالهاست که بر روی رابط کاربری خود به صورت تخصصی کار می کند. آخرین آپدیت منتشر شده اندروید ۱۱ روی گوشی های سامسونگ با رابط کاربری One UI 3.0 همراه است که تغییرات ظاهری و ویژگی های گسترده ای را به خود دیده است. البته که این به روز رسانی فقط برای برخی از گوشی های سامسونگ منتشر شده است حال غول کره ای قصد دارد تا دستگاه های بیشتری را به نسخه جدید مجهز کند. از جمله این دستگاه ها میتوان به فولد و اس ۱۰ اشاره کرد که کاربران امریکایی اولین دریافت کنندگان این بروزرسانی بر روی گوشی های خود هستند.

بروزرسانی گلکسی فولد

گلکسی فولد بروزرسانی اندروید ۱۱ را با کد F900U1UEU4DUA3 همراه با OneUI 3 دریافت خواهد کرد. این دومین بروزرسانی اندرویدی دستگاه مورد بحث است که طبق قول سامسونگ به کاربران، پرچمدارانی که از سال ۲۰۱۹ به بعد توسط این شرکت معرفی شوند، سه سال بروزرسانی اندرویدی را دریافت خواهند کرد که با این احتساب در آینده، اندروید ۱۲ نیز برای دو دستگاه مورد بحث منتشر خواهد شد. البته که کاربران تا زمان آماده سازی اندروید ۱۲، باید فعلا به نسخه ۱۱ این سیستم عامل بسنده کنند.

در همین حال، گلکسی اس ۱۰ نیز در امریکا نسخه سه رابط کاربری سامسونگ را دریافت کرده که مبتنی بر اندروید ۱۱ است. این نسخه با کد G97xU1UEU4FUA4 منتشر شده است.

البته هنوز مشخص نیست که سایر نقاط جهان چه زمانی این بروزرسانی را دریافت کنند، اما شما میتوانید برای اطمینان هر چند هفته یکبار اقدام به بررسی این موضوع کنید. برای اینکار شما میتوانید به تنظیمات گوشی خود رفته و از قسمت بروزرسانی نرم افزاری اقدام به بررسی انتشار یا عدم انتشار نسخه جدید برای گوشی خود کنید.

ارسال نظر