هدفون ردمی AirDots 3 Pro همراه با فناوری حذف نویز پیشرفته معرفی شد

رسانه کلیک - اوایل امروز بود که ردمی AirDots 3 Pro معرفی شد. این گجت با داشتن برچسب قیمتی ۵۵ دلاری، دارای امکاناتی است که مشابه آنرا فقط در هدفون‌های گران‌قیمت می‌توان دید. 

هدفون ردمی AirDots 3 Pro همراه با فناوری حذف نویز پیشرفته معرفی شد

امروز صبح شرکت ردمی از جدیدترین میان‌رده خود یعنی Redmi Note 10 Pro 5G در چین رونمایی کرد. اما این پایان ماجرا نبوده و در کنار این محصول خوش‌نام، ردمی AirDots 3 Pro معرفی شد که امکانات بسیار جالبی را نسبت به بازه قیمتی خود، برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این هدفون‌ها که جدیدترین محصول پوشیدنی غول چینی به حساب می‌آیند، از قابلیت محبوب ANC یا همان حذف فعال نویز نیز بهره می‌برند که در این بازه قیمتی موردی نادر است!

طبق نوشته‌های رسمی درباره این گجت دوست‌داشتنی، گفته می‌شود که هدفون‌های فوق از قابلیت نویزگیری 35d و زمان تأخیر فوق العاده کم ۶۹ میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کنند که این مسئله می‌تواند در زمان انجام بازی‌های آنلاین بسیار موثر واقع شود.

قابل ذکر است که دستگاه فوق می‌تواند بطور همزمان به دو دستگاه متصل شود که این ویژگی به کاربر در مواقع سوییچ کردن بین دستگاه‌های خود، کمک بسزایی می‌کند.

درباره طراحی این محصول باید بگوییم که قاب نگهدارنده آنها بیضی‌شکل و بلند بوده اما هدفون‌ها با طراحی یکسانی همانند نسل قبلی خود رخ‌نمایی می‌کنند.

قاب شارژ از یک درگاه یو‌اس‌بی نوع C بهره می‌برد که به منظور شارژ سریع از آن استفاده می‌شود. ناگفته نماند که این قاب از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

با توجه به تخفیف ویژه روز رونمایی از این محصول، علاقه‌مندان تا پیش از عرضه رسمی آن می‌توانند هدفون‌های جدید را با قیمت ۴۷ دلار تهیه کنند و بعد از آن، از تاریخ ۱۱ ژوئن، گجت مورد بحث با قیمت ۵۵ دلار در دسترس همگان خواهد بود.

آیا تا به حال از هدفون‌های تولید شده توسط ردمی استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر