رشد 21 درصدی فروش جهانی نمایشگرهای هوشمند

رسانه کلیک - براساس یک گزارش جدید منتشر شده، فروش جهانی نمایشگرهای هوشمند در سومین فصل سال 2020 شاهد رشد 21 درصدی سالانه بوده است.

رشد 21 درصدی فروش جهانی نمایشگرهای هوشمند

براساس یک تحلیل استراتژیک گزارشی درباره بازار بلندگوی هوشمند جهانی Q3 2020 منتشر شده است. بر اساس آن، میزان فروش در سال تنها 2.6 درصد افزایش یافته است. اما فروش بلندگوهای هوشمند با صفحه نمایش معروف به نمایشگرهای هوشمند نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است؛ زیرا مشتریان بیشتری آن ‌ها را به بلندگوهای هوشمند معمولی ترجیح می دهند.

راساس همین گزارش، در فصل سوم سال 2020 فروش این نمایشگرهای هوشمند 9.5 میلیون واحد بوده است. به بیان دیگر رشد 21 درصدی در سال داشته است. در نتیجه، سهم بازار این گروه از 22 درصد در سال گذشته به 26 درصد افزایش یافته است.

آمازون و بایدو بازار نمایشگرهای هوشمند را هدایت کرده‌ اند. در فصل سوم سال 2020 نمایشگرهای Amazon Echo Show 5 و Baidu Xiaodu Zaijia 1c پرفروش ترین محصولات نمایشگر هوشمند در سراسر جهان بودنده اند. علاوه بر این، آمازون با داشتن سهم 28.8 درصد از کل کالاهای عرضه شده به بازار، موقعیت خود را به عنوان رهبر کل بازار بلندگوهای هوشمند جهانی حفظ کرده است. مارک ‌های دیگر نیز شاهد افزایش فروش و سهم بازار خود بودند، به غیر از شیائومی که "سه ماه ناامیدکننده" داشت.

بازار جهانی بلندگوهای هوشمند نیز مانند تلفن‌ های هوشمند، در فصل اول سال 2020 به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است. اما انتظار می رود در چهارمین فصل امسال، به لطف مدل‌های جدید و اقتصادی تر که باعث تمایل مصرف کننده به خرید در مناطقی خاص می شود، شاهد فروش بیشتری باشیم.

ارسال نظر