رندرهایی از گوشی Sony Xperia Ace 2 منتشر شد

رسانه کلیک - براساس شایعات، رندرهایی از گوشی Sony Xperia Ace 2 در فضای اینترنت منتشر شده است. این رندرها ظاهر احتمالی این گوشی موبایل را نشان می‌دهد.

رندرهایی از گوشی Sony Xperia Ace 2 منتشر شد

شایعات جدیدی درباره گوشی موبایل جدید شرکت سونی یعنی گوشی Sony Xperia Ace 2 منتشر شده است. براساس عکس‌های لو رفته از قاب محافظ گوشی جدید سونی، رندرهای ظاهری این موبایل را می‌توانیم مشاهده کنیم. گوشی Sony Xperia Ace 2 جدیدترین گوشی سونی است که قرار است در کشور ژاپن عرضه شود. لازم به ذکر است، این گوشی قبلا با نام Xperia Compact شناخته می‌شد.

براساس تصاویر منتشر شده، گوشی سونی اکسپریا ایس ۲ دارای دوربین دوگانه خواهد بود. سنسور اثر انگشت در کنار بدنه و برروی دکمه پاور قرار گرفته است. همانند موبایل‌های شرکت سونی، این گوشی دارای دکمه عکسبرداری در کناره بدند خود خواهد بود. تصاویر به گونه‌ای است که نمی‌توان حاشیه‌های کناری صفحه نمایش و دوربین سلفی آن را به درستی تشخیص داد. براساس عکس‌های مشاهده شده، گوشی اکسپریا ایس ۲ دارای یک بریدگی به شکل قطره آب برخوردار خواهد بود. اما احتمال استفاده از این بریدگی بعید به نظر می‌رسد و دوران این نوع بریدگی‌ها گذشته است. شما می‌توانید در پایین تصاویر منتشر شده از سونی اکسپریا ایس ۲ را مشاهده کنید:


  • گوشی Sony Xperia Ace 2

  • گوشی Sony Xperia Ace 2

  • گوشی Sony Xperia Ace 2

  • گوشی Sony Xperia Ace 2
ارسال نظر