رندرهای جدید فاش شده جزئیات گوشی‌های سری نوا 8 را نشان دادند

رسانه کلیک - اخیرا رندرهای جدیدی از سری نوا 8  فاش شده است که جزئیات این سری را لو می دهد و نگاه دقیق تری به دوربین پشتی این گوشی داشته است.

رندرهای جدید فاش شده جزئیات گوشی‌های سری نوا 8 را نشان دادند

هواوی سری گوشی‌های هوشمند هواوی نوا 8 را در تاریخ 23 دسامبر (3 دی) رونمایی خواهد کرد. در این رویداد رونمایی احتمالا گوشی‌های هوشمند نوا 8 و نوا 8 پرو معرفی خواهند شد. پوسترهایی که روز گذشته فاش شدند، طراحی جلو و عقب هواوی نوا 8 پرو را نشان داد. این گوشی یک پیکربندی بی نظیر دوربین چهارگانه خواهد داشت که درون یک ماژول بیضی شکل قرار دارد. یک رندر لو رفته که سیستم دوربین پشتی گوشی هوشمند سری نوا 8 را با جزئیات بیشتری نشان می دهد، در توییتر ظاهر شده است. این افشاگر که رندر را به اشتراک گذاشته است، همچنین تنظیمات دوربین گوشی نوا 8 را نیز نشان داده است.

در تصاویر منتشر شده، ماژول دوربین گوشی‌های هوشمند سری جدید نوا 8 یک دوربین اصلی در بالا دارد و سه دوربین و یک فلش LED دیگر در زیر لنز اصلی قرار گرفته اند.

این اطلاعات فاش شده جدید ادعا می کند که تنظیمات دوربین شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی است که احتمالاً برای عکس‌های ماکرو و افزودن جلوه‌های عمق است. هواوی نوا 8 SE که ماه گذشته به نمایش درآمد نیز همین تنظیمات دوربین را داشته است. اخیراً فاش شده است که نوا 8 و نوا 8 پرو از یک تنظیم دوربین یکسان برخوردار هستند.

گوشی های هوشمند قبلی هواوی نوا 7 و نوا 7 پرو با دوربین‌های مختلفی به بازار آمدند. نوا 7 یک دوربین چهارگانه دارد که شامل یک شوتر اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراوید 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص دهنده عمق 2 مگاپیکسلی است. در سمت دیگر، در تنظیم دوربین چهارگانه نوا 7 پرو از یک شوتر اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. بر اساس گزارش‌های اخیر می توان فرض کرد که همه تلفن‌های سری نوا 8 ممکن است تنظیمات دوربین یکسانی داشته باشند.

ارسال نظر