رندرهای وان پلاس نورد ۲ شباهت زیادی با OnePlus 9 دارد

رسانه کلیک - با انتشار جدیدترین رندرهای وان پلاس نورد ۲ مشخص شده است این محصول از لحاظ طراحی شباهت بسیاری با مدل پرچم‌دار این شرکت یعنی مدل OnePlus 9 دارد. 

رندرهای وان پلاس نورد ۲ شباهت زیادی با OnePlus 9 دارد

سال گذشته شرکت وان‌پلاس با معرفی سری نورد توانست موفقیت چشمگیری بدست آورد. امسال نیز این کمپانی قصد دارد تا از نسل دوم میان‌رده‌های قدرتمند خود رونمایی کند.

طبق تازه‌ترین رندرهای وان پلاس نورد ۲ به نظر می‌رسد این محصول شباهت بسیاری با گوشی وان‌پلاس ۹ دارد.

[lightgallery images="310658,310659"]

تصاویر منتشر شده از طریق دو رسانه آنلیکس و ۹۱موبایلز بین کاربران دست به دست می‌شوند. با نگاه به این رندرها می‌توان به این مسئله پی برد ساختار کلی نسل جدید نورد الهام گرفته شده از طراحی برادر بزرگ‌تر خود است.

از جمله این شباهت‌ها می‌توان به طراحی مستطیلی مجموعه دوربین سه‌گانه دستگاه با کمی تغییرات در جایگاه لنز سوم و چراغ ال‌ای‌دی اشاره کرد.

طبق تصاویر، دوربین سلفی نورد ۲ بصورت حفره‌ای در قسمت بالایی و سمت چپ نمایشگر قرار گرفته و انتظار می‌رود دستگاه فوق از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره ببرد.

طبق شایعات اخیر، گفته می‌شود نسل دوم گوشی‌های نورد از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ بهره برده و طبق امتیازات منتشر شده، این چیپست از لحاظ پردازشی عملکردی بین دو پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۷۰ دارد.

هم‌چنین طبق امتیازات منتشر شده، به نظر می‌رسد این دستگاه از ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. به خاطر داشته باشید این تصاویر بصورت کامپیوتری طراحی شده و گوشی مورد اشاره در زمان معرفی ممکن است در واقعیت کمی ظاهر متفاوتی داشته باشند.

براساس گزارشات و گمانه‌زنی‌ها، به نظر می‌رسد این میان‌رده وان‌پلاس قبل از پایان ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

از جمله مشخصات کلیدی نورد جدید می‌توان به حضور یک دوربین اصلی با لنز ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

آیا برای خرید محصول جدید شرکت وان‌پلاس آماده هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر