رونمایی از تلویزیون‌های جدید سامسونگ در رویداد مجازی CES 2021

رسانه کلیک - سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES 2021که به صورت آنلاین برگزار می‌شود از محصولات خود مانند تلویزیون‌های جدید Galaxy Chrome Book و برخی گجت‌های جدید خود رونمایی کند.

رونمایی از تلویزیون‌های جدید سامسونگ در رویداد مجازی CES 2021

نمایشگاه CES سال آینده که به علت همه‌گیری ویروس کرونا به صورت یک رویداد مجازی برگزار خواهد شد، به مدت سه روز برگزار خواهد شد. این رویداد مجازی از 11 ژانویه آغاز و تا 14 ژانویه ادامه خواهد داشت. سامسونگ از جمله تولیدکنندگانی است که از محصولات جدید خود در این نمایشگاه رونمایی میکند و به نظر می‌رسد تمرکز این غول تکنولوژی کره‌ای بر رونمایی از تلویزیون‌های جدید باشد.

ارائه سامسونگ در این رویداد در روز 12 ژانویه برنامه ریزی شده است و بین ساعت 14:30 تا 15 به وقت محلی برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود غول الکترونیک تلویزیون‌های 8K OLED و دستگاه‌های مرتبط جدید را معرفی کند. با این حال، به گزارش SamMobile سامسونگ قصد ندارد تا سال آینده از تلویزیون‌های Quantum Dot OLED خود رونمایی کند، حتی با وجود اینکه خط تولید نمایشگرهای این کمپانی بزرگ، تولید پنل‌های این تلویزیون‌ را شروع کرده است.

ما انتظار داریم سامسونگ محصولات هیجان انگیز دیگری به غیر از تلویزیون را نیز معرفی کند. برای نمایشگاه CES امسال این شرکت کره‌ای اعلام کرد که یک سری محصولات جالب مانند یک ربات همراه زیبا مانند توپ به نام Ballie که می‌تواند لوازم هوشمند را کنترل کند و مراقبت های شخصی را ارائه دهد. Samsung NEON که یک آواتار مجازی است که می‌تواند برای انجام عملکردهای مختلف سفارشی شود. و همچنین Galaxy Chromebook از دیگر محصولات هیجان‌انگیزی است که احتمال میرود در این رویداد آنلاین رونمایی شود.

شنیده‌های قبلی حاکی از این است که سامسونگ قصد دارد Galaxy Chromebook2 را توسعه دهد، بنابراین احتمال آن وجود دارد که از این محصول در CES 2021 پرده‌برداری شود، با این حال ، آنچه انتظار نداریم در این رویداد ببینیم یک گوشی هوشمند یا به طور خاص سری Galaxy S21 سامسونگ است. گزارشاتی مبنی بر عرضه سری Galaxy S21 در اواسط ژانویه وجود دارد اما بعید به نظر می رسد که این گوشی پرچم‌دار در CES رونمایی شود.

ارسال نظر