آنر از تکنولوژی بهبود تصاویر خود برای سری مجیک ۳ رونمایی کرد

پس از جدا شدن آنر از هواوی این کمپانی قصد دارد با عرضه محصولاتی باکیفیت، علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند در سرتاسر جهان را مغلوب خود کند. حال آنر در جدیدترین اقدام خود از یک موتور پردازش تصاویر قدرتمند رونمایی کرد. 

آنر از تکنولوژی بهبود تصاویر خود برای سری مجیک ۳ رونمایی کرد

چند ماهی است شرکت آنر که یکی از زیرمجموعه‌های هواوی بود از غول چینی جدا شده و فعالیت‌های خود را بطور مستقل انجام می‌دهند. شب گذشته این کمپانی طی مراسمی از جدیدترین تکنولوژی خود با نام "Honor Image Engine" رونمایی کرد.

فناوری جدید آنر به گوشی‌های هوشمند شرکت این اجازه را می‌دهد تا بتوانند با استفاده از جمع‌آوری اطلاعات چند بعدی و هوش مصنوعی تصاویری ثبت کنند که چشم انسان قادر به دیدن آنها نیست.

درحال حاضر این قابلیت در دسترس سری گوشی‌های مجیک ۳ قرار گرفته است و به گفته آنر فناوری جدید با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ ادغام شده و به لنزهای مختلف این امکان را می‌دهد تا با همکاری یکدیگر تصویر نهایی را با کیفیت بالاتری نسبت به گذشته ثبت کنند.

به گفته آنر با استفاده از موتور پردازش تصاویر جدید گوشی‌های مجیک ۳ می‌توانند در یک زمان ۲ تصویر از لنزهای اصلی و اولترا واید ثبت کرده و ترکیب تصاویر با یکدیگر باعث می‌شود تا میزان کیفیت عکس ثبت شده تا ۸۰ درصد بهتر از نمونه‌های فعلی باشد.

گفته می‌شود این فناوری از طریق هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیچیده می‌تواند به مرور زمان با یادگیری بیشتر و جمع‌آوری اطلاعات کیفیت تصاویر را تا ۱۸۰ درصد بهبود بخشد و این مسئله می‌تواند یک هشدار بزرگ برای غول‌های فناوری همچون اپل و سامسونگ باشد.

آنر قصد دارد تا ۳ سال آینده مقام پرفروش‌ترین گوشی‌های سال را از آن خود کند و به نظر می‌رسد سخت‌کوشی آنها می‌تواند اهداف جاه‌طلبانه شرکت را بزودی به زودی محقق کند.

به نظر شما این کمپانی چینی می‌تواند در آینده به یک برند شناخته شده برای تمام مردم دنیا تبدیل شود؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر