گوشی گلکسی M22 همراه نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز رونمایی شد

شرکت سامسونگ بالاخره از جدیدترین محصول خود در سری گوشی‌های مقرون به‌صرفه رسما رونمایی کرد. حال مشخصات این تلفن هوشمند در وب‌سایت آلمانی غول کره‌ای قرار گرفته است. 

گوشی گلکسی M22 همراه نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز رونمایی شد

تا به امروز اخبار متعددی درباره رونمایی از جدیدترین گوشی مقرون به‌صرفه‌ سامسونگ منتشر شده بود. حال این شرکت کره‌ای با معرفی گلکسی M22 به شایعات پایان داده و گفته می‌شود این گوشی در حقیقت نسخه تغییرنام یافته گلکسی A22 باشد.

این محصول با داشتن نسبت صفحه نمایش ۲۰:۹، سیستم دوربین چهارگانه مجهز به لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری غول‌پیکر می‌تواند بسیاری از نیازهای روزمره کاربران را تامین کند.

مشخصات گلکسی M22

این گوشی در ابعاد ۸.۴ × ۷ × ۱۵۹.۹ میلی‌متر با وزن ۱۸۶ گرم از یک صفحه نمایش آمولد ۶.۴ اینچ با رزولوشن +HD، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، طراحی دوربین سلفی قطره‌ای مجهز به لنز ۱۳ مگاپیکسلی و یک ماژول دوربین مربعی در پنل پشتی شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه، سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک لنز ۲ مگاپیکسلی به جهت عکس‌برداری ماکرو بهره می‌برد.

همان‌طور که گفته شد گلکسی M22 با داشتن پردازنده مدیاتک هلیو G80 هشت هسته‌ای می‌تواند بسیاری از نیازهای روزمره کاربران را تامین کند. بعلاوه این محصول از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات گوشی جدید سامسونگ می‌توان به حضور یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ ۲۵ وات، پشتیبانی از ۲ سیم‌کارت، فناوری 4G VoLTE، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵، تکنولوژی NFC، جایگاه کارت حافظه، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه اشاره کرد.

غول کره‌ای هنوز اطلاعاتی درباره قیمت محصول خود اعلام نکرده است اما گفته می‌شود گجت جدید این شرکت در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر