رونمایی مایکروسافت از سری جدید سرفیس 2021

شرکت مایکروسافت همانند سال‌های گذشته طی مراسمی از جدیدترین سرفیس‌های خود با نام‌های سرفیس لپ‌تاپ، سرفیس پرو ۸، سرفیس گو ۳ و سرفیس Duo 2 پرده‌برداشت. اما آیا سری جدید محصولات این شرکت توان رقابت با مک بوک‌های اپل را دارند؟ 

رونمایی مایکروسافت از سری جدید سرفیس 2021

شرکت مایکروسافت طبق برنامه همیشگی خود بالاخره از سری سرفیس‌های جدید مجهز به ویندوز ۱۱ رونمایی کرد. حال ما قصد داریم نگاهی به مشخصات کلی محصولات معرفی شده بیندازیم.

سرفیس Laptop Studio

بیایید از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین محصول معرفی شده مایکروسافت شروع کنیم. سرفیس لپ‌تاپ استودیو به عنوان پرچمداران لپ‌تاپ‌های این شرکت قرار است مک‌بوک پرو اپل را با ویژگی‌های شگفت‌انگیز خود به چالش بکشد.

از جمله ویژگی‌های کلیدی این لپ‌تاپ می‌توان به دارا بودن یک صفحه نمایش ۱۴.۴ اینچ ۱۲۰ هرتز، تغییر زاویه صفحه به حالت‌های مختلف امکان استفاده به عنوان تبلت، پردازنده Core i5 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD اشاره کرد. این محصول همراه ویندوز ۱۱ با قیمت پایه ۱۵۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

سرفیس پرو ۸

دومین محصول قدرتمند معرفی شده در مراسم شب گذشته مایکروسافت تبلت بسیار قدرتمند سرفیس پرو ۸ است. از جمله مشخصات کلیدی این محصول می‌توان به دارا بودن صفحه نمایش ۱۳ اینچ ۱۲۰ هرتز، طول عمر باتری ۱۶ ساعت، ۴ درگاه تاندربولت ۴، پردازنده Core i5 اینتل، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD اشاره کرد. لازم به ذکر این محصول همراه ویندوز ۱۱، کیبورد قابل جداشدن و قلم Slip Pen 2 با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

سرفیس گو ۳

اگر شما به دنبال یک تبلت و لپ‌تاپ قدرتمند با قیمت مناسب هستید سرفیس گو ۳ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به دارا بودن یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچ، استفاده از پردازنده پنتیوم 6500Y اینتل، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD اشاره کرد.

البته برای خرید کیبورد و قلم مایکروسافت شما می‌بایست هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید. قیمت پایه این محصول ۳۹۹ دلار برای نسخه Wifi در نظر گرفته شده است.

سرفیس Duo 2

پس از مدت‌ها انتظار مایکروسافت بالاخره از نسل دوم تبلت‌های تاشو خود با مشخصاتی جذاب رونمایی کرد. به گفته این شرکت تمامی مشکلاتی که کاربران در نسل اول سرفیس Duo با آن مواجه بودند بطور کامل برطرف شده است.

از جمله مشخصات کلیدی این تبلت اندرویدی می‌توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، بکارگیری مجموعه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی دستگاه، کیفیت صدای استریو و حضور فناوری NFC اشاره کرد.

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند جهت تهیه گجت جدید مایکروسافت با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار اقدام به پیش‌خرید آن کنند.

آیا شما سرفیس‌های جدید مایکروسافت را خریداری خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر