رونمایی کوالکام از سری پردازنده‌های QCC305x برای هدفون‌های بی‌سیم

رسانه کلیک - سری پردازنده‌های بی‌سیم QCC305x کوالکام که برای هدفون‌های بی‌سیم طراحی شده‌اند، امکان پشتیبانی از نسل آینده بلوتوث‌ها را برای هدفون‌های آینده فراهم می‌کند.

رونمایی کوالکام از سری پردازنده‌های QCC305x برای هدفون‌های بی‌سیم

کوالکام امروز از سری پردازنده‌های QCC305x رونمایی کرده است. این تراشه چند ماه پس از رونمایی از تراشه‌های QCC514X و QCC304X در اوایل ماه مارس در حال انجام است.

سری پردازنده‌های QCC305x جدیدترین نسخه اضافه شده به سری متوسط ​​تراشه‌های Qualcomm QCC30xx است. این پلتفرم می‌تواند صدای هدفون‌های بی‌سیم را گسترش می دهد و پشتیبانی قدرتمندی از بسیاری از فناوری‌های صوتی برتر این شرکت ارائه می دهد.

علاوه بر این، QCC305x از استاندارد بلوتوث کم انرژی صوتی نسل جدید پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال سریع گوشی‌های هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم را فراهم می کند.

جیمز چپمن، معاون، و مدیر کل صدا، موسیقی و گجت‌های کوالکام در این رابطه اشاره کرد که: "ما در حال ورود به دوره جدیدی برای گسترش گجت‌های صوتی بی‌سیم هستیم که با سرعت فوق العاده متنوعی در حال گسترش در بازار است و موارد جدیدی برای استفاده و غنی سازی از ویژگی های محصولات تقریباً در همه طبقات وجود دارد. "

"تراشه QCC305x ما نه تنها جدیدترین و بهترین ویژگی‌های صوتی را در هدفون‌های بی سیم میان رده ما ارائه می‌دهد، بلکه همچنین به گونه ای طراحی شده است که برای استاندارد بلوتوث LE Audio آینده آماده است. ما معتقدیم که این ترکیب به مشتریان ما انعطاف پذیری زیادی برای نوآوری در طیف وسیعی از قیمت‌ها می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا نیازهای مصرف کنندگان صوتی امروزی را برآورده کنند. "

سری پردازنده‌های QCC305x برای پشتیبانی از اتصال end-to-end تلفن‌های هوشمند مجهز به پردازنده Snapdragon کوالکام گرفته تا هدفون های مجهز به فناوری کوالکام طراحی شده‌اند. چیپست Qualcomm Snapdragon 888 که به تازگی معرفی شده است تا به شما کمک کند این تجربه واقعی را با سیستم اتصال Qualcomm FastConnect 6900 ارائه دهید‌، پشتیبانی از تلفن همراه را برای بلوتوث 5.2، LE Audio ، apt و سایر ویژگی ها فراهم می کند که مزایای بیشتری برای قابلیت کیفیت، نیرومندی امواج صوتی بی‌سیم و پاسخگویی ایجاد می‌کند.

ارسال نظر