رویداد توسعه دهندگان بتا HarmonyOS 2.0 هوآوی، 26 آذر برگزار می‌شود

رسانه کلیک - هواوی به طور رسمی اعلام کرد که کنفرانس توسعه دهندگان بتا HarmonyOS 2.0 را در تاریخ 16 دسامبر (26 آذر)  برگزار خواهد کرد و قصد دارد از سیستم عامل جدید خود رونمایی کند.

رویداد توسعه دهندگان بتا HarmonyOS 2.0 هوآوی، 26 آذر برگزار می‌شود

در یک بیانیه مطبوعاتی به جزئیات این رویداد اشاره شده است که شامل موارد برجسته و موضوعات قابل بحث در این رویداد است. بتا HarmonyOS 2.0 برجسته ترین رویداد خواهد بود. هواوی در ماه سپتامبر برای اولین بار از HarmonyOS 2.0 در کنفرانس 2020 توسعه دهندگان شرکت رونمایی کرد . HarmonyOS 2.0 برای اولین بار است که با گوشی‌های هوشمند سازگار شده است و این شرکت اعلام کرد که در پایان سال نسخه آزمایشی بتا را برای گوشی‌های هوشمند راه اندازی می کند. بعدا اعلام کردند که از سیستم عامل جدید در ماه دسامبر رونمایی خواهند کرد.

هواوی تجزیه و تحلیل عمیقی از HarmonyOS ارائه خواهد داد. این سیستم عامل همچنین شامل DevEco Studio 2.0 پلتفرم برنامه توزیع شده یک مرحله ای و شبیه ساز تلفن همراه است. در این رویداد کارشناسان فنی HarmonyOS نیز حضور خواهند داشت و شرکت کنندگان می توانند با آنها رو در رو تعامل کنند. این شرکت همچنین برنامه توسعه دهنده نسخه گوشی بتا HarmonyOS 2.0 را نیز منتشر خواهد کرد. همچنین توسعه دهندگان شرکت ویژگی‌های کلیدی و ابزارهای توسعه نسخه گوشی بتا HarmonyOS 2.0 را توضیح می دهند. شرکای برنامه همچنین موارد نوآوری HarmonyOS را نیز به اشتراک می گذارند.

در اوکتبر سال جاری گزارش شده بود که رئیس بخش نرم افزار تجارت مشتری شرکت هواوی، دکتر وانگ چنگلو اشاره کرده است که سازگاری سیستم عامل Hongmeng OS 2.0 در حال حاضر پیشرفت خوبی دارد. او همچنین اشاره کرد که احتمالا سیستم عامل جدید طبق برنامه در ماه دسامبر منتشر شود.

بعداً در ماه نوامبر، مائو یومین، معاون رئیس بخش نرم افزار هواوی، گفت که نسخه بتا توسعه دهنده گوشی Hongmeng هواوی در 16 دسامبر (26 آذر) با یک زبان جدید رونمایی می شود. او همچنین اشاره کرد که سری هواوی میت 40 اولین گوشی است که به HarmonyOS 2.0 ارتقا می یابد. بعد از این گوشی، گوشی‌های هوآوی و آنر که با چیپست هایی مانند کایرین 9000، کایرین 990 5G، کایرین 990، کایرین 985، کایرین 980، کایرین 820، کایرین 810 و کایرین 710 کار می کنند با سیستم عامل HarmonyOS سازگار خواهند شد و به بازار خواهند آمد ولی اول از همه مدل‌های راه اندازی شده با EMUI 11 ارتقا می یابند.

ارسال نظر