ریلمی از اولین تلویزیون SLED هوشمند 4K در دنیا رونمایی خواهد کرد

رسانه کلیک - شرکت ریلمی که زیرمجموعه شیائومی است ادعا می‌کند که قصد دارد از اولین تلویزیون SLED هوشمند 4K رونمایی کند که بسیار بهتر از نمایشگرهای QLED است. 

ریلمی از اولین تلویزیون SLED هوشمند 4K در دنیا رونمایی خواهد کرد

شرکت ریلمی که زیرمجموعه شیائومی است ادعا می‌کند که قصد دارد از اولین تلویزیون SLED هوشمند 4K رونمایی کند. این اولین باری است که یک تکنولوژی زمانی معرفی می‌شود که محصول آن هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است و کمپانی قدرت بالقوه این تکنولوژی را به نمایش می‌گذارد.

تکنولوژی SLED یک جایگزین بی‌نظیر برای نمایشگرهای QLED است و تفاوت‌هایی با آن دارد. در این تکنولوژی از نور پس‌زمینه متفاوتی با نور پس‌زمینه نمایشگرهای LCD استفاده می‌شود. نور پس‌زمینه در این تکنولوژی از ال‌ای‌دی‌هایی با رنگ‌های قرمز، سبز و آبی تشکیل شده است.

در تکنولوژی QLED نور پس‌زمینه آبی است و از نقاط کوانتومی استفاده می‌شود تا نور آبی پس‌زمینه را جذب کنند و نور سبز و قرمز را منتشر کنند. سپس لایه LCD میزان نوری که از هر پیکسل رد می‌شود را کنترل می‌کند.

شرکت ریلی ادعا می کند که تکنولوژی SLED می‌تواند مشکلات پنل QLED را به میزان زیادی بهبود دهد. هیچ شکی وجود ندارد که شرکت ریلمی با معرفی این تکنولوژی رقبای خود مانند شرکت سامسونگ و وان‌پلاس که تکنولوژی QLED را معرفی کرده‌اند مورد هدف قرار داده است. البته هنوز باید منتظر معرفی رسمی تلویزیون SLED هوشمند 4K و میزان استقبال مردم از آن باشیم.

ارسال نظر