زمان انتشار فیفا 22 کی است؟

زمان انتشار فیفا 22 هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. اما طبق الگوی زمانی، انتظار می‌رود که این بازی فوتبالی محبوب حوالی ماه سپتامبر عرضه شود.

زمان انتشار فیفا 22 کی است؟

زمان انتشار فیفا 22 ؛ معمایی با پاسخ ساده!

فیفا یک بازی فوتبالی به حساب می‌آید. با این حال، EA Sports پیوسته در تلاش است تا با یافتن راهی جهت ایجاد تغییرات بزرگ، هرساله نسخه‌های جدیدی از این بازی پرطرفدار را به بازار عرضه کند.

کاور رسمی فیفا 22 به تازگی توسط کمپانی الکترونیک آرتز منتشر شده است. ظاهرا EA قصد دارد به زودی تریلر جدیدی از این بازی را به نمایش بگذارد. این موضوع شور و هیجان بسیاری را در دل گیمرهای فوتبالی به پا کرده است.

بازی FIFA طرفداران فراوانی دارد و اکثر گیمرها عاشق فرنچایز این بازی هستند. به همین خاطر، بسیاری درانتظار خبری در مورد زمان انتشار فیفا 22 نشسته اند.

در حال حاضر گیمرهای متعددی به طور سیری‌ناپذیر مشغول بازی فیفا 21 هستند. بنابراین مشاهده اشتیاق بی وصف آن‌ها برای عرضه نسخه جدید چندان تعجب‌برانگیز نیست.

حالت اصلی بازی فیفا، یعنی Ultimate Game به موفقیت قابل ملاحظه‌ای دست یافته است. سازندگان EA با استفاده از این حالت به شیوه عالی توانسته‌اند فیفا را به یک بازی دوستانه و در عین حال رقابتی تبدیل کنند.

تاریخ احتمالی عرضه بازی فیفا 22

کمپانی EA Sports معمولا از رویه منظمی در عرضه بازی‌های فیفا استفاده می‌کند. نسخه‌های قبلی حوالی ماه سپتامبر منتشر شده‌اند. بنابراین به راحتی می‌توان زمان انتشار فیفا 22 را پیش‌بینی کرد.

البته کمپانی سازنده هنوز خبر عرضه نسخه جدید FIFA در ماه سپتامبر را به طور رسمی اعلام نکرده است. احتمال می‌رود این بازی در برهه زمانی بین 24 سپتامبر تا 8 اکتبر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

فیفا 22 با توسعه گرافیکی، اصلاحات جزئی در گیم پلی و امکان معرفی حالت جدیدی از بازی همراه خواهد بود. در ضمن، آیکون‌های تازه و همین‌طور امکان اجرای بازی‌های مختلف در حالت Ultimate Team در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

ارسال نظر