زمان رونمایی گلکسی فولد ۳ و محصولات جدید سامسونگ مشخص شد

رسانه کلیک - سامسونگ قبل‌تر اعلام کرده بود زمان رونمایی گلکسی فولد ۳ در تابستان سال میلادی جاری خواهد بود. حال اخبار جدید حاکی از تاریخ دقیق مراسم Unpacked است. 

زمان رونمایی گلکسی فولد ۳ و محصولات جدید سامسونگ مشخص شد

شرکت سامسونگ قصد دارد تا در ماه میلادی آینده از جدیدترین محصولات خود در مراسم Unpacked رونمایی کند. طبق اخبار منتشر شده قبلی، زمان رونمایی گلکسی فولد ۳ تابستان اعلام شده بود. اما حالا به لطف رسانه افشاکننده کره‌ای، تاریخ دقیق این مراسم مشخص شده است.

طبق اخبار منتشر شده غول کره‌ای قصد دارد در کنار ۲ گوشی جدید خود از سری گلکسی واچ ۴ و بادز ۲ نیز رونمایی کند.

با توجه به گزارشی ماه ژوئن، اعلام شده بود مراسم سامسونگ قرار است سوم آگوست برگزار شود. اما طبق یافته‌های رسمی جدید به نظر می‌رسد تاریخ دقیق رونمایی از جدیدترین محصولات سامسونگ یازدهم آگوست باشد.

اخبار جدید در‌ واقع توسط رسانه Ddaily منتشر شده و گفته می‌شود تاریخ اعلام شده توسط سامسونگ تایید شده است.

در کنار گجت‌های جدید غول فناوری، از جمله مورد انتظارترین محصولات این شرکت فولد ۳ و فلیپ ۳ هستند. با توجه به گزارشات منتشر شده اخیر، این دو دستگاه از ۲۷ آگوست به بازار عرضه می‌شوند. البته پیش‌فروش این دستگاه‌های قدرتمند از روز رونمایی آغاز خواهد شد.

با توجه به شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد محصولات تاشو سال جاری سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده خود استفاده کنند. هم‌چنین گفته می‌شود فولد ۳ با صفحه ۱۲۰ هرتز خود برای اولین‌بار از قلم اس‌پن پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه این دستگاه بطور کلی از پنج دوربین بهره می‌برد که یکی از آنها در زیر صفحه نمایش (UDC) قرار گرفته است.

به گفته یکی از افشاکنندگان محبوب فضای مجازی، گلکسی فلیپ ۳ از صفحه نمایش داخلی ۱۲۰ هرتز و یک صفحه نمایش بزرگ خارجی استفاده خواهد کرد. این فرد هم‌چنین درباره قیمت محصولات تاشو پیشروی سامسونگ خبر از کاهش قیمت آنها نسبت به نسل قبلی خود داده است.

درباره ساعت‌های جدید غول کره‌ای نیز باید بگوییم سری جدید با نام‌های Watch 4 و Watch 4 Classic شناخته می‌شوند. تفاوت اصلی این دو ساعت در طراحی ظاهری آنها بوده و از لحاظ داخلی فعلا اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

در نهایت درباره تغییرات بادز ۲ می‌توان گفت این هدفون‌ها از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به نسل قبلی خود داشته اما فناوری حذف نویز و ژست‌های حرکتی قابل استفاده در آنها نسبت به گذشته عملکرد بهتری خواهد داشت.

ارسال نظر