زوم شروع به انتشار رمزگذاری end-to-end می‌کند

رسانه کلیک - زوم در حال حاضر برای یک رمزگذاری end-to-end برنامه‌ریزی می کند. این رمزگذاری برای همه کاربرانی که از این برنامه به صورت رایگان و پولی استفاده می‌کنند، در دسترس قرار خواهد گرفت.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بنابراین با این ویژگی ویدیو چت های شما دارای امنیت بیشتری هستند. شما می توانید این رمزگذاری را بر روی آخرین نسخه دسکتاپ زوم، برنامه اندروید و روی اتاق های زوم (Zoom Rooms) فعال کنید. این رمزگذاری بر روی سیستم عامل iOS به زودی بعد از اینکه اپل آن را تایید کند در دسترس قرار خواهد گرفت.

زوم شروع به انتشار رمزگذاری end-to-end می‌کند

بنابراین با این ویژگی ویدیو چت های شما دارای امنیت بیشتری هستند. شما می توانید این رمزگذاری را بر روی آخرین نسخه دسکتاپ زوم، برنامه اندروید و روی اتاق های زوم (Zoom Rooms) فعال کنید. این رمزگذاری بر روی سیستم عامل iOS به زودی بعد از اینکه اپل آن را تایید کند در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما باید به طور دستی در تنظیمات اپلیکیشن، رمزگذاری را به E2EE تغییر دهید و تمام افرادی که در جلسه ویدیویی شرکت می کنند نیز باید این کار را انجام دهند. برای اینکه مطمئن شوید که آیا این رمزگذاری فعال است یا نه باید بالای سمت چپ تصویر تماس خود یک علامت سبز مشاهده کنید.

این رمزگذاری جدید زوم در حال حاضر در حال پیش نمایش فنی است و شرکت امیدوار است که در 30 روز آینده کاربران درباره این ویژگی نظر بدهند. در مرحله اول این رونمایی چهار فازه، ممکن است رمزگذاری E2EE برخی از ویژگی‌های معین زوم را دچار مشکل کند

این شرکت در ماه می Keybase را خریداری کرد تا رمزگذاری E2EE خود را پس از افزایش استفاده از این برنامه در زمان همه گیری ویروس کرونا توسعه دهد. در ابتدا، زوم فقط قصد داشت E2EE را به کاربران پولی ارائه دهد ولی بعدا تصمیم گرفت این ویژگی را به همه کاربران ارائه دهد.

ارسال نظر