سادگی مدیریت و تغییر کلمات عبور در نسخه 88 کروم

رسانه کلیک - ویژگی های اضافه شده در نسخه 88 کروم به کاربران اجازه می دهد تا به شیوه ای ساده تر و سریع تر، کلمات عبور خود را مدیریت و بروزرسانی کنند.

سادگی مدیریت و تغییر کلمات عبور در نسخه 88 کروم

کمپانی گوگل به تازگی آپدیت دیگری از Chrome را برای ویندوز، لینوکس و مک عرضه کرده است. ویژگی های امنیتی جدیدی به نسخه 88 کروم اضافه شده اند که ایمنی کاربر را در محیط آنلاین افزایش می دهند. مدیر کلمه عبور انحصاری کروم در آپدیت اخیر شامل گزینه های بیشتری شده است. برای مثال، کاربر می تواند با انتخاب تصویر پروفایل خود در مرورگر و سپس انتخاب آیکون کلید (یا با نوشتن عبارت chrome://settings/passwords در نوار آدرس)، وجود کلمات عبور ضعیف را مورد بررسی قرار دهد. پس از انتخاب check passwords، حساب های متعدد برای تغییر به نمایش گذاشته خواهند شد.

نسخه 88 کروم یک مکان مشخص را برای بروزرسانی تمام کلمات عبور (مدیریت شده توسط کروم) فراهم می آورد. بدین ترتیب می توان چندین نام کاربری و کلمه عبور را به سادگی در یک مکان تغییر داد. از کروم 88 به بعد، کاربران قادر خواهند بود تا تمام کلمات عبور خود را سریع تر و ساده تر از طریق تنظیمات کروم، بروزرسانی و مدیریت کنند. این ویژگی در حال حاضر روی دسکتاپ و iOS قابل دسترس بوده و به زودی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه می شود.

البته ویژگی های دیگری نیز به همراه نسخه 88 کروم عرضه شده اند. در صورت فعال بودن حالت تیره (dark mode) روی ویندوز 10، خواهید دید که نوار اسکرول صفحات داخلی کروم نظیر بوک مارک ها و تاریخچه، تیره تر شده است. در ضمن، پشتیبانی FTP از جمله تنظیم پرچم پنهانی و همچنین پشتیبانی از Yosemite سیستم عامل macOS به طور کامل حذف شده است. گوگل در حال آزمایش تم های روشن و تیره روی کروم بوک است که در قسمت chrome://flags/#dark-light-mode قابل فعال سازی هستند. به علاوه، این کمپانی در حال بررسی ویژگی Tab Search برای کاربران ویندوز، مک و لینوکس بوده که در بخش chrome://flags/#enable-tab-search می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

ارسال نظر