ساعت جدید بوگاتی همراه برترین تکنولوژی‌های روز دنیا معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت بوگاتی یکی از برند‌های ثابت شده از لحاظ کیفی است. حال این کمپانی با سازنده ساعت‌های مشهور، VIITA اقدام به معرفی ساعت جدید بوگاتی کرده است. 

ساعت جدید بوگاتی همراه برترین تکنولوژی‌های روز دنیا معرفی شد

اخیرا خودروساز مشهور فرانسوی به واسطه همکاری با تیم ساعت‌سازی VIITA، اقدام به معرفی سه مدل ساعت هوشمند با مشخصات عالی کرده است. ساعت جدید بوگاتی از برترین سخت‌افزار‌های روز دنیا به همراه یک طراحی خاص بهره می‌برد. ترکیب این محصول با خودرو بوگاتی، منعکس کننده یک فلسفه طراحی مشترک در مسیر رشد این شرکت است.

این ساعت‌های هوشمند، نام سه خودرو گران‌قیمت شرکت بوگاتی را با عنوان‌های Pur Sport ،Le Noire و Divo به ارث برده و جنس بکار رفته در این محصولات سرامیکی است. هر سه ساعت هوشمند با ویژگی و عملکردهای جذابی عرضه شده و از ۹۰ حالت مختلف ورزشی بهره می‌برند.

از جمله ویژگی‌های این محصولات می‌توان به حضور حسگرهای سلامتی و تناسب اندام برای کنترل آمار حیاتی در هر لحظه، شتاب‌سنج، موقعیت‌یاب، سنسور دو منظوره قلب که هم ضربان قلب و هم تنوع ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند اشاره کرد.

این ساعت‌ها با بالاترین میزان دقت بصورت دستی ساخته شده و خریدار می‌تواند بین بند مچی لاستیکی بوگاتی یا بند تیتانیوم، یک مدل را انتخاب کند. همچنین چندین گزینه شخصی‌سازی در هنگام خرید برای هر یک از مدل‌ها وجود دارد تا کاربر بتواند احساس خاص بودن را از ساعت خود دریافت کند.

حاشیه زیبای این محصول از سرامیک ضدخش و بدنه گجت از جنس تیتانیوم سبک ساخته شده است. این محصول توانایی شارژدهی ۲ هفته‌ای داشته و از صفحه نمایش ال‌ای‌دی با رزولوشن ۳۹۰ × ۳۹۰ استفاده می‌کند. همچنین درون محفظه شیشه از یاقوت کبود استفاده شده است.

البته قیمت گجت معرفی شده به اندازه خودرو تولیدی این شرکت نیست. اما به لطف اجزا بکار رفته در آن و به‌عنوان یک ساعت گران‌قیمت، برچسب ۸۹۹ یورویی را با خود حمل می‌کند.

ارسال نظر