ساعت هوشمند نوبیا واچ با نمایشگر خمیده ۴ اینچی معرفی شد

رسانه کلیک - کمپانی نوبیا از ساعت هوشمند نوبیا واچ با نمایشگر خمیده ۴ اینچی که به آن موبایل پوشیدنی می‌گوید رونمایی کرد.

ساعت هوشمند نوبیا واچ با نمایشگر خمیده ۴ اینچی معرفی شد

نوبیا واچ از امکاناتی مانند نمایشگر امولد انعطاف پذیر ۴/۰۱ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۱۹۲ پیکسل، چیپست اسنپدراگون ۲۱۰۰ و ۱ گیگابایت رم بهره می‌برد و به ساعت‌های هوشمند دیگر نوبیا یعنی آلفا شباهت دارد. این محصول نیز در اسفندماه ۹۷ معرفی شده بود.

نوبیا آلفاویژگی ظاهری مناسب دوربین خوبی دارد. اما برخی مشکلات مانند رابط کاربری باگ دار و امکانات ارتباطی محدود دارد. در حال حاضر شرکت سازنده قصد دارد با عرضه نوبیا واچ مشکلات نسل قبلی را از بین ببرد و محصولی نوآورانه و بهتر را وارد بازار کند.

سایت TechRadar پس از بررسی نوبیا واچ گفته است که این محصول در مقایسه با مدل آلفا بهتر عمل می‌کند، بدون باگ است و با حذف دوربین سبک‌تر شده است. این ساعت مانند مدل‌های قبلی از چهار مد ورزشی پشتیبانی می‌کند و ردیابی بالایی دارد.علاوه بر این برخلاف نسل قبل در مدل‌های مختلف در دسترس هستند. شارژدهی این ساعت با استفاده معمولی تقریباً یک روز کامل اعلام شده است.

یکی از معایبی که نوبیا واچ نسبت به ساعت‌های دیگر دارد عدم امکان پاسخ‌دهی آن به نوتیفیکشن‌ها است. همچنین امکان کنترل پخش موزیک فقط برای آهنگ‌هایی وجود دارد که روی ساعت دانلود شده‌اند. این محصول با پشتیبانی از فناوری eSIM قابلیت تماس‌گیری البته فقط در چین را دارد.

در حال حاضر این ساعت هوشمند در سایت Kickstarter به جمع‌آوری کمک‌های مالی می‌پردازد و با قیمت ۳۹۹ دلار قابل پیش خرید است. نوبیا گفته است این محصول از ماه اکتبر (شهریور یا مهر) به طور محدود خبر داده است.

ارسال نظر