سال ۲۰۲۱ برای خودرو های الکتریکی سرنوشت ساز خواهد بود

رسانه کلیک - امسال قرار است که هفت خودرو الکتریکی جدید معرفی شوند که می‌تواند در دریای خودرو های الکتریکی اطلاعاتی درباره آینده درخشان این نوع خودرو ها به ما بدهند.

سال ۲۰۲۱ برای خودرو های الکتریکی سرنوشت ساز خواهد بود

سال ۲۰۲۱ قرار است سالی بسیار سرنوشت ساز برای خودرو های الکتریکی باشد. کارشناسان خرید و فروش خودرو در ادموند انتظار دارند که فروش این نوع خودرو ها در ایالات متحده از ۱.۹ درصد در سال ۲۰۲۰، امسال به ۲.۵ درصد افزایش یابد.

این مسئله به لطف گزینه های بیشتر برای انتخاب مشتریان و علاقه روز افزون مصرف کنندگان به این نوع اتومبیل ها اتفاق خواهد افتاد.

۲۱ خودرو برقی در سال ۲۰۲۱

طبق برنامه، سال جاری ۲۱ برند ساخت اتومبیل برقی، اقدام به معرفی و فروش محصولات خود خواهند کرد که نسبت به ۱۲ برند سال ۲۰۲۰ می‌تواند نوید بخش پیشرفت چشمگیر تکنولوژی های مرتبط با این زمینه است.

این اولین سالی خواهد بود که هر سه نوع پایه ای اتومبیل های برقی در کنار هم معرفی خواهند شد که شامل ۱۱ خودرو معمولی، ۱۳ خودرو SUV و ۶ مینی کامیون الکتریکی میشوند که در مقایسه با ۱۰ خودرو SUV سال گذشته، پیشرفت محسوسی به حساب می‌آید.

تسلا؛ عجیب و محبوب‌ترین

از جمله محصولات محبوب معرفی شده در سال گذشته می توان به اتومبیل فضایی و عجیب و غریب تسلا اشاره کرد که دارای یک طراحی خاص بوده و قدرت نگهداری شارژ بسیار مناسبی نسبت به دیگر رقبای خود داشته است.

البته نکته قابل توجهی که درباره این نوع محصولات وجود دارد این است که، هنوز زمان زیادی وجود دارد تا این نوع اتومبیل ها جای خود را در میان بازار های جهانی و خیابانهای شهر و کشور ها باز کنند.

درباره هفت خودرویی که قرار است به لیست اتومبیل های برقی اضافه شوند هنوز اطلاعات مشخصی منتشر نشده است. اما آنچه که وجود دارد این است که به زودی در سال میلادی جاری خودروهای برقی بیشتری با امکانات جدید معرفی خواهند شد.

ارسال نظر