سامسونگ اجازه استفاده از قطعات چینی در کیت‌های خود را ندارد

رسانه کلیک - ایالات متحده با تشدید جنگ تجاری بین آمریکا و چین، برای شرکت ها‌‌ی چینی محدودیت‌‌ها‌ی زیادی را قرار داده است و ورایزون از سامسونگ می‌خواهد که دیگر از قطعات چینی در کیت‌های شبکه خود استفاده نکند.هواوی، پیشرو‌ترین سازنده تجهیزات مخابراتی جهان، پس از فشار ایالات متحده در این کشور و چندین کشور دیگر ممنوع شده است. سامسونگ این غول کره جنوبی بیشترین سود را از مشکلات هواوی، می‌برد. زیرا ورایزون، بزرگترین شرکت مخابراتی شبکه در ایالات متحده، اخیرا یک قرارداد 6.65 میلیارد دلاری با Samsung Network  برای تهیه تجهیزات و خدمات رادیویی امضا کرده است.

سامسونگ اجازه استفاده از قطعات چینی در کیت‌های خود را ندارد

هواوی، پیشرو‌ترین سازنده تجهیزات مخابراتی جهان، پس از فشار ایالات متحده در این کشور و چندین کشور دیگر ممنوع شده است. سامسونگ این غول کره جنوبی بیشترین سود را از مشکلات هواوی، می‌برد. زیرا ورایزون، بزرگترین شرکت مخابراتی شبکه در ایالات متحده، اخیرا یک قرارداد 6.65 میلیارد دلاری با Samsung Network برای تهیه تجهیزات و خدمات رادیویی امضا کرده است.

در حال حاضر طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از کره جنوبی، به نقل از افراد آگاه از این توسعه، شرکت مخابراتی ورایزون از سامسونگ درخواست کرده است که دیگر از قطعات چینی برای تجهیزات استفاده نکند.

سامسونگ برای کیت‌های شبکه خود، PCB (برد مدار چاپی) را با شرکت‌های چینی SCC و Wus همراه با تامین‌کننده کره جنوبی Daeduck Electronics تولید می‌کند. درواقع یکی از مهمترین دلایل این شرکت برای استفاده از فروشندگان چینی، هزینه‌ها‌ی کم آن‌ها است.

با این حال انتظار می‌رود Isu Petasys که سازنده PCB در کره جنوبی است و در حال حاضر تامین کننده شرکت‌های مستقر در ایالات متحده مانند Cisco و Juniper Networks است، جایگزین تامین کنندگان چینی سامسونگ شود.

طبق این گزارش، فروشندگان کره جنوبی علاقه زیادی به تامین قطعات شرکت سامسونگ نداشتند؛ زیرا حجم سفارشات این شرکت نسبتا کم است ولی سامسونگ به هر حال شرکت‌های چینی را به دلیل قیمت ارزان آن‌ها ترجیح می دهد.

ارسال نظر