سخنگوی الکامپ ۲۱: استقبال خارجی ها از الکامپ ۲۱

سخنگوی نمایشگاه الکامپ از استقبال خیلی خوب بازدید کنندگان داخلی و خارجی از این نمایشگاه خبر داد.به گزارش کلیک باقر بحری سخنگوی نمایشگاه الکامپ ۲۱، در مصاحبه با سایت کلیک در مورد استقبال از نمایشگاه الکامپ امسال گفت: استقبالی که امسال از نمایشگاه شده بسیار بهتر از سال های دیگر است،هم نسبت به بازدید کننده و هم نسبت به شرکت کننده و شرکت های خوبی اعم از خارجی و داخلی امسال در نمایشگاه شرکت کردند.

سخنگوی الکامپ ۲۱: استقبال خارجی ها از الکامپ ۲۱

به گزارش کلیک باقر بحری سخنگوی نمایشگاه الکامپ ۲۱، در مصاحبه با سایت کلیک در مورد استقبال از نمایشگاه الکامپ امسال گفت: استقبالی که امسال از نمایشگاه شده بسیار بهتر از سال های دیگر است،هم نسبت به بازدید کننده و هم نسبت به شرکت کننده و شرکت های خوبی اعم از خارجی و داخلی امسال در نمایشگاه شرکت کردند.

وی در مورد حضور شرکت های خارجی هم گفت: مساله ای که امسال با آن مواجه هستیم این است که شرکت های خارجی که در نمایشگاه حضور پیدا کرده اند با افراد تصمیم گیر و اصلی خود آمده اند و بر خلاف سال های گذشته که مایل به کار در ایران نبوده اند امسال خواهان بستن قرارداد و کار در ایران هستند.

وی در ادامه گفت: یکی از فواید نمایشگاه الکامپ آشنایی شرکت های خارجی و داخلی است و تمام سعی خود را می کنیم که شرکت های ایرانی را در دنیا و منطقه بشناسانیم و این نمایشگاه فرصت خوبی برای این امراست.

وی در ادامه اضافه کرد: مهمترین رویداد این نمایشگاه شرکت جوانان و استارت آپ ها است.دولت با توجهی که به نمایشگاه کرده که نمود آن بازدیدهایی است که توسط جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری و سورنا ستاری معاون علمی وفناوری رییس جمهور و حضور و بازدید دیگر مسئولان از نمایشگاه است ما را امیدوار کرده که بتوانیم آینده خوبی برای آن‌ها ایجاد کنیم تا در این نمایشگاه دیده شوند و توسط دولت حمایت شوند.

وی در پایان گفت: بعد از اتمام نمایشگاه، کار اجرایی نمایشگاه سال بعد شروع خواهد شد. نظر ما این است که مساحت نمایشگاه سال بعد بزرگتر باشد و قصد داریم توجه خاصی به شرکت های خارجی داشته باشیم.

ارسال نظر