سرانجام قابلیت میوت کردن چت‌ها و گروه‌ها برای همیشه، به واتساپ اضافه شد

رسانه کلیک - تا چند روز آینده قابلیت میوت کردن چت‌ها و گروه‌ها برای همیشه به واتساپ اضافه می‌شود. این قابلیت یک آپدیت از سمت سرور است و لازم نیست که کاربران اپلیکیشن خود را به‌روز‌رسانی کنند. 

سرانجام قابلیت میوت کردن چت‌ها و گروه‌ها برای همیشه، به واتساپ اضافه شد

پیام‌رسان واتساپ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌ها در دنیا است که متعلق به شرکت فیس بوک است. این اپلیکیشن به‌تازگی در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی است تا راحتی کاربران را افزایش دهد. یکی از این قابلیت‌ها که به تازگی منتشر شده است، امکان میوت کردن چت‌ها و گروه‌ها برای همیشه است.

در گذشته اگر قصد داشتید یک چت یا گروه را میوت یا بی‌صدا کنید، باید یکی از گزینه‌های ۸ ساعت، یک هفته و یک سال را انتخاب می‌کردید. اما اکنون گزینه همیشه یا always جایگزین گزینه یک سال شده است. این ثابلیت اکنون برای کاربران نسخه بتا 2.20.201.10 منتشر شده است.

به نظر می‌رسد که این قابلیت یک آپدیت از سمت سرور است و برای همه کاربران نسخه‌ 2.20.201.9 واتساپ تا چند روز آینده منتشر می‌شود. در واقع کاربران برای دسترسی به این قابلیت نیازی به بروزرسانی اپلیکیشن خود ندارند.

یکی دیگر از تغییراتی که به زودی در واتساپ منتشر می‌شود، طراحی جدید صفحه مدیریت حافظه است. فضای خالی بیشتری در این صفحه ایجاد شده است و فایل‌های با حجم خیلی زیاد برای شما مشخص می‌شود تا بتوانید با حذف آن‌ها فضای زیادی را خالی کنید.

ارسال نظر