سریع ترین گوشی جهان از دیدگاه بنچمارک آنتوتو کدام است؟

بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) با محاسبه امتیاز هر یک از اسمارت فون های قدرتمند موجود در بازار و رتبه‌بندی آن‌ها، سریع ترین گوشی های جهان برای ماه ژوئیه را در یک لیست ده‌تایی قرار داده است.

سریع ترین گوشی جهان از دیدگاه بنچمارک آنتوتو کدام است؟

سریع ترین گوشی جهان از دید AnTuTu

وب‌سایت بنچمارک آنتوتو عملکرد گوشی های هوشمند در ماه ژوئیه را مورد رتبه‌بندی قرار داده است. ماه گذشته (ژوئن) نوبیا رد مجیک 6 در جایگاه اول قرار داشت. اما بلک شارک 4 پرو توانسته در ماه ژوئیه به جای نوبیا رد مجیک 6 در صدر فهرست سریع ترین گوشی های جهان قرار گیرد.

سریع ترین گوشی های رده بالا

اسمارت فون گیمینگ بلک شارک 4 پرو با کسب امتیاز 854439 مقام اول را از نوبیا پس گرفته است. عملکرد و کارایی برتر این گوشی پرچم‌دار را می‌توان مدیون تراشه اسنپدراگون 888 و همین‌طور حافظه فلش SSD+UFS 3.1 دانست.

گوشی گیمینگ رد مجیک 6 پرو با اختلاف امتیاز کم (831163) در جایگاه دوم نشسته است. یک فن کوچک واقعی درون این دستگاه تعبیه شده که کارایی اسنپدراگون 888 را به حد اعلی می‌رساند.

ناگفته نماند که سایر مدل‌های موجود در لیست نیز به تراشه SD888 مجهز هستند. مدل‌های وان پلاس 9 پرو، اوپو فایند ایکس 3 پرو، ریلمی جی تی، وان پلاس 9، ویوو ایکس 60 پرو پلاس، iQOO 7، میزو 18 و بالاخره شیائومی می 11 اولترا به ترتیب جایگاه سوم تا دهم را اشغال کرده‌اند.

سریع ترین گوشی های جهان سریع ترین گوشی های میان رده

در بخش گوشی های میان رده، گوشی شیائومی می 11 لایت با تراشه اسنپدراگون 780G توانسته به امتیاز 531960 دست یافته و جایگاه اول در صدر فهرست سریع ترین گوشی های جهان را حفظ کند. مقام دوم و سوم به ترتیب به گوشی های سری 50 آنر تعلق دارد که به تراشه SD778G مجهز هستند.

در جایگاه چهارم تا دهم لیست آنتوتو به ترتیب نام گوشی های اوپو Reno 6 5G، ردمی 10 ایکس 5G، ریلمی Q3 پرو کارناوال ادیشن، اوپو K9 5G، iQOO Z3، نوا 8 پرو هواوی و در نهایت نوا 8 هواوی به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است که آماره‌های مربوط به این رتبه‌بندی، از 1 ژوئیه تا 31 ژوئیه سال 2021 حساب شده‌اند. امتیازهای نسبت داده‌شده به مدل‌ها، همگی از لحاظ میانگین بوده و لزوما بالاترین نیستند.

ارسال نظر