سری آیکو 8 با قابلیت شارژ فوق سریع 120 وات عرضه می‌شود

گوشی‌های هوشمند سری آیکو 8 به تازگی موفق به اخذ گواهی 3C چین شده‌اند. شارژ فوق سریع 120 واتی تنها یکی از مشخصات ممتاز این محصولات به شمار می‌رود.

سری آیکو 8 با قابلیت شارژ فوق سریع 120 وات عرضه می‌شود

جواز 3C برای گوشی‌های سری آیکو 8

طبق اعلامیه رسمی آیکو، محصول جدید این شرکت در کنفرانس 17 اوت معرفی می‌شود. گوشی‌های سری آیکو 8 به عنوان پرچم‌داران آینده در این کنفرانس رونمایی خواهند شد. سری جدید به تازگی موفق به اخذ گواهی 3C چین شده است.

گواهی 3C هم برای iQOO 8 و هم برای iQOO 8 Pro صادر شده و نشان می‌دهد که محصولات آینده به شارژ سوپر فلش 120 واتی استاندارد مجهز هستند. شارژ فوق‌العاده سریع 120 واتی جزء پیکربندی‌های برتر به حساب می‌آید و به ندرت در گوشی‌های پرچم‌دار حال حاضر یافت می‌شود.

علاوه بر شارژ سوپر فلش، سری آیکو 8 از بهترین نمایشگر موجود در صنعت اسمارت فون استفاده می‌کند. گوشی‌های آینده به نمایشگر E5 LTPO سامسونگ مجهز هستند. این نمایشگر علاوه بر پشتیبانی بومی، از تنظیم لحظه‌ای نرخ نوسازی صفحه و همین‌طور رزولوشن 2K+ پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر گوشی‌های iQOO 8 از طراحی محبوب و پرطرفدار پانچ هول برای جاسازی دوربین سلفی بهره‌مند ‌است، حاشیه‌های باریکی داشته و جلوه نمایشی بسیار خوبی دارد.

پشتیبانی از شارژ 120 واتی در آیکو 8

کاربرد پردازنده پرچم‌دار در گوشی سری آیکو 8

گوشی آیکو 8 از تراشه اسنپدراگون 888+ استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند یکی از نخستین مدل‌های مجهز به SD888+ بوده که به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر نمایشگر و کارایی عالی و همین‌طور شارژ سریع، مدل پرو آیکو 8 از یک سیستم تصویربرداری عالی نیز بهره‌مند ‌است.

گوشی آیکو 8 پرو به یک سیستم دوربین چهارگانه مجهز است که شامل لنز اصلی، دوربین پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی 5 برابر، لنز تله‌فتو با پشتیبانی از بزرگنمایی 60 برابر و در نهایت لنز اولترا تله‌فتو می‌شود.

گفته می‌شود نسخه معمولی آیکو 8 جایگزینی برای مدل آیکو 7 است. احتمالا نقطه‌ضعف این گوشی هوشمند، به مشخصات ویدیویی و نمایشگر آن مربوط می‌شود.

با این حال، آیکو 8 استاندارد از بهترین سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و عمده تمرکز اصلی آن روی هزینه مؤثر معطوف شده است. از طرف دیگر، گوشی پرچم‌دار آیکو 8 پرو از هر لحاظ در موقعیت برتری قرار می‌گیرد.

ارسال نظر