سری Pixel 6 همراه با ظاهر و سخت‌افزاری جدید عرضه می‌شود

رسانه کلیک - طبق اطلاعات به دست آمده توسط منابع خبری، گفته می‌شود که سری Pixel 6 شرکت گوگل قرار است طرفداران خود را با ظاهر و سخت افزار کاملا جدید خود شگفت‌زده کند. 

سری Pixel 6 همراه با ظاهر و سخت‌افزاری جدید عرضه می‌شود

یکی از مسائلی که در دنیای تولید گوشی های هوشمند مورد توجه بسیار از کاربران قرار دارد، اخبار درز کرده از منابع مختلف درباره گجت پیش‌روی شرکت‌هاست. حال به نظر می‌رسد که اخبار و شایعات پیرامون سری Pixel 6 شرکت گوگل، گریبان‌گیر این غول تکنولوژی نیز شده است.

طبق رندرهای منتشر شده از پرچمداران پیشروی شرکت گوگل، به نظر می‌رسد که زبان طراحی این محصولات با تغییرات گسترده‌ای همراه خواهد شد و همین مسئله باعث شده است که بسیاری از طرفداران تکنولوژی تحت تاثیر این مسئله قرار گیرند.

تصاویر منتشر شده توسط یکی از یوتیوبرهای شناخته شده در زمینه انتشار اخبار گوشی‌ها پیش از تولید در فضای مجازی منتشر شده‌اند. طبق ویدئو منتشر شده، نام پرچمداران آینده شرکت گوگل Pixel 6 و Pixel 6 Pro خواهد بود.

جزئیات این تصاویر در اصل بصری بوده و توسط هنرمند ارائه دهنده وی بر اساس بسیاری از عکس‌های گرفته شده از نمونه اولیه واقعی، بازسازی شده است.

با نگاه به تصاویر، اولین موضوعی که از آنها متوجه می‌شویم از بین رفتن حاشیه‌های آزاردهنده نسخه‌های قبلی این محصول است. به لطف حضور دوربین حفره‌ای در وسط قسمت بالایی گوشی، دیگر خبری از حاشیه‌های قبلی نبوده و به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت این گجت نیز در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

پنل پشتی نیز هنوز از طراحی دورنگ بهره می‌برد اما مجموعه دوربین محصول مورد بحث به گونه‌ای پهنای کلی پشت گوشی را با رنگ مشکی خود پوشانده است تا دو رنگ متمایزکننده به چشم بخورد. البته بیرون‌زدگی ماژول دوربین این گجت کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد که احتمال می‌رود هنگام بازطراحی رندرها، این اتفاق رخ داده باشد.

می‌توان گفت که بزرگترین فرق مدل استاندارد با نسخه پرو، حضور لنز سوم در قسمت پشتی گوشی است که متاسفانه اطلاعاتی درباره هیچکدام از لنزهای بکار رفته در آن وجود ندارد.

مانند هر خبر درز کرده دیگری، باید به خاطر داشته باشید که جزئیات ممکن است همیشه کاملا دقیق نباشند. درباره ویژگی‌های سخت افزاری این محصولات نیز هنوز اطلاعات کاملی در دسترس نیست اما گفته می‌شود که گجت‌های پیش‌روی شرکت گوگل از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام که با همکاری سامسونگ ساخته شده‌اند، بهره خواهند برد.

ارسال نظر