سری Redmi Note 10 5G به زودی در چین رونمایی می شود

رسانه کلیک - ماه گذشته، شرکت شیائومی از سری Redmi Note 10 5G بطور جهانی رونمایی کرد. حال قرار است که از این سری به زودی در کشور چین رونمایی شود. 

سری Redmi Note 10 5G به زودی در چین رونمایی می شود

غول چینی امروز با انتشار یک پوستر رسمی در شبکه اجتماعی ویبو، اعلام کرد که قصد دارد تا در روز ۲۶ ماه میلادی جاری اقدام به رونمایی از سری Redmi Note 10 5G کند . حال در پوستر منتشر شده، ظاهر یکی از محصولات این خانواده مشهور را به رخ می‌کشد.

طبق گزارشاتی که اخیرا درباره سری چینی این محصولات منتشر شده است، گفته می‌شود که میان‌رده‌های مذکور در سه مدل Note 10 Pro Plus ، Note 10 Pro ، Note 10 عرضه خواهد شد و همگی از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی خواهند کرد.

تصویر محصولی که در پست منتسب با این محصولات منتشر شده است، با گجت ثبت شده در وبسایت TENAA به شماره مدل M2103K19C مطابقت داشته که این مسئله نشان‌دهنده حقیقی بودن پوستر دیده شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، محصول مورد بحث از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچ از نوع +IPS LCD FHD، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه، مجموعه دوربین سه‌گانه همراه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی، یک پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ ۲.۲ گیگاهرتز هشت هسته‌ای، حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت‌، باتری ۴۹۰۰‌ میلی آمپری همراه با سرعت شارژ ۲۲.۵ وات، استفاده خواهد کرد.

در بحث امنیت، گوشی فوق از یک حسگر اثر انگشت در کناره گوشی بهره برده و از لحاظ نرم‌افزاری، سری نوت ۱۰ از اندروید ۱۱ بصورت پیشفرض استفاده می‌کنند.

طبق گزارشات منتشر شده، نوت ۱۰ پرو از پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰ استفاده خواهد کرد که از آن هفته گذشته رونمایی شد. حال گفته می‌شود که نسخه پرو پلاس این خانواده خوش قیمت، از پردازنده دایمنسیتی ۱۱۰۰ استفاده می‌کند.

شرکت شیائومی قصد دارد تا از این سری در بیست و ششم ماه میلادی جاری رونمایی کند و انتظار می‌رود که محصولات مورد بحث، همانند نسل قبلی خود با آمار فروش خوبی مواجه شوند.

ارسال نظر