مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند سری X9 ریلمی منتشر شد

گوشی‌های سری X9 ریلمی اخیرا جوازهای متعددی را دریافت کرده‌اند. این مسئله باعث شده است مشخصات اصلی آن‌ها در فضای مجازی دست به دست شود.

مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند سری X9 ریلمی منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید شرکت ریلمی سال گذشته سری X7 را با قیمت قابل قبولی روانه بازار کرد. حال مشخصات کلیدی نسل بعدی این محصولات یعنی سری X9 نیز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

مشخصات سری X9 ریلمی

یک دستگاه جدید با شماره مدل RMX3361 چندی پیش در سند TENAA و 3C مشاهده شده است که به گوشی ریلمی X9 اشاره می‌کند. این محصول دارای ابعاد 8.0 × 73.5 × 159.2 میلی‌متر و حاشیه‌های بسیار باریک است و از نمایشگر 6.43 اینچی امولد (AMOLED) بهره می‌برد. انرژی دستگاه نیز توسط باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع تأمین می‌شود.

گوشی ریلمی 9 پرو نیز اخیرا با شماره مدل RMX3381 در سند EEC روسیه به نمایش در آمده است. این دستگاه دارای نمایشگر 6.55 اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با رفرش ریت بالا بوده و سیستم دوربین آن از لنز 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی IMX481 و سنسور B&W 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

مدل پرو به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده است و برای پردازش داده‌ها از تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام کمک می‌گیرد. از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 اشاره کرد.

در پایان باید یادآوری کنیم مشخصات گوشی‌های X9 ریلمی همراه با قیمت آن‌ها چند روز پیش نیز در فضای مجازی منتشر شده بود. نظر شما درباره محصولات آینده کمپانی چینی چیست؟ آیا آن‌ها می‌توانند جایگاهی در بازار پررونق گوشی‌های هوشمند پیدا کنند؟

ارسال نظر