شارژر MagSafe اپل توانست گلکسی زد فولد ۲ و پیکسل ۵ را شارژ کند

رسانه کلیک - شارژر MagSafe اپل به غیر از آیفون‌ها می‌تواند گوشی‌هایی مانند پیکسل ۵ و گلکسی زد فولد ۲ را به خوبی شارژ کند. 

شارژر MagSafe اپل توانست گلکسی زد فولد ۲ و پیکسل ۵ را شارژ کند

قطعا جالب‌ترین قابلیت گوشی‌های جدید سری آیفون 12 (به غیر از شبکه 5G آن‌ها) اکوسیستم لوازم جانبی جدید MagSafe است. نحوه کار این شارژر بسیار ساده است؛ زیرا همه آیفون های جدید یک حلقه مغناطیسی در اطراف سیم پیچ شارژ بی‌سیم در پشت خود دارند که می‌تواند به انواع لوازم جانبی از کیف پول تا پایه و پد شارژ بی‌سیم متصل شود. شارژر MagSafe اولین تلاش اپل در زمینه شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های آیفون پس از AirPower است؛ اما اکنون مشخص شده است که این شارژر جدید اپل روی برخی از گوشي‌های هوشمند غیر اپل به خوبی کار می‌کند.

این طور که به نظر می‌رسد، این شارژر با رابط Qi کار می‌کند و هر دستگاهی که از این استاندارد پشتیبانی کند، می‌تواند با این شارژر بی‌سیم شارژ شود. در حال حاضر، استفاده از این شارژر تنها راه برای شارژ بی‌سیم گوشی‌های آیفون با سرعت 15W است؛ اما در واقع مشخص شده است که هر گوشی‌ هوشمند مغناطیسی به این شارژر متصل می‌شود و باتری آن تغذیه می‌شود.

Max Weinbach در توییتر اعلام کرده است که این شارژر بی‌سیم اپل را روی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ امتحان کرده و گوشی به خوبی شارژ شده است. البته هنوز مشخص نیست که باتری این گوشی با چه سرعتی شارژ شده است؛ اما به احتمال زیاد با سرعت ۷.۵ وات شارژ می‌شود زیرا شارژ ۱۵ وات فقط برای گوشی‌های آیفون است.

فرد دیگری نیز این شارژر اپل را روی گوشی پرچمدار جدید شرکت گوگل یعنی پیکسل ۵ آزمایش کرده است و شارژر توانسته به خوبی به این گوشی متصل شود و آن را شارژ کند. می‌دانیم که گوگل یک دهانه پلاستیکی دایره‌ای در محفظه آلومینیومی پیکسل ۵ مخصوص شارژ بی‌سیم ایجاد کرده است و احتمالا به همین دلیل شارژر اپل عملکرد خوبی روی این گوشی داشته است.

ارسال نظر