شارژر ZMI 33W GaN همان شارژری است که همراه با گوشی Mi 11 عرضه شده است

رسانه کلیک - چند روز پیش شیائومی از شارژر Mi GaN خود رونمایی کرد. حال شارژر ZMI 33W GaN معرفی شده است که به نظر می‌رسد، این محصول همان Mi GaN است اما در رنگ مشکی.

شارژر ZMI 33W GaN همان شارژری است که همراه با گوشی Mi 11 عرضه شده است

در روز های اخیر شرکت شیائومی از جدید ترین آدامپتور شارژ کننده خود با Mi GaN 33W رونمایی کرد. بعد از گذشت چند روز، حالا کمپانی زی ام آی شارژر ZMI 33W GaN روانه بازار کرده است که به گفته کارشناسان، این محصول با شارژر ارائه شده توسط شیائومی تفاوتی نداشته و فقط در رنگ آمیزی آنها تفاوت وجود دارد. محصول شرکت زی ام آی که از فناوری جدیدی در خود استفاده می‌کند، با برچسب قیمتی ۱۲ دلار هم اکنون در کشور چین قابل تهیه است.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که زی ام آی یکی از شرکت های زیر مجموعه شیائومی بوده که کار آنها تولید پاور بانک های مختلف است. پس فروش یک محصول مشابه توسط این شرکت یا شیائومی چندان هم تعجب برانگیز نیست. اگرچه این دو محصول از نظر مشخصات و همچنین قیمت یکسان هستند، اما از لحاظ ظاهری تفاوت هایی دارند.

محصول ارائه شده توسط شیائومی از یک طراحی براق و سفید رنگ بهره می‌برد این درحالی است که محصول ارائه شده توسط زی ام آی، از یک طراحی ترکیبی براق و مات در رنگ مشکی بهره می‌برد. درباره مشخصات این محصول می‌توان به خروجی ۳۳ وات آن اشاره کرد که درگاه ورودی آن Type-C بوده که همراه با کابل نوع C به C عرضه می‌شود.

این شارژر با تمام تلفن های هوشمند و تبلت ها از جمله آیفون و همچنین آیپد ها سازگاری داشته و همانطور که از نامش پیداست، از فناوری گالیم نیترید به جای سیلیکون استفاده شده است. بنابراین، نسبت به شارژر های معمولی اندازه کوچکتری داشته درحالی که بالاترین سرعت خروجی ممکن را دارا می‌باشد. این محصول در ابعاد ۳۴ × ۳۰.۴ × ۳۰.۴ میلی متر و در وزن ۵۰ گرم برای علاقه مندان آماده فروش است.

ارسال نظر