عرضه اپل واچ سری ۷ با تاخیر مواجه می‌شود

کمپانی اپل به زودی در تاریخ ۱۴ سپتامبر از جدیدترین محصولات خود همچون آیفون ۱۳ و سری هفتم اپل واچ رونمایی خواهد کرد. حال طبق گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد عرضه ساعت‌های هوشمند این شرکت به دلیل مشکلات در تولید با تاخیر همراه خواهد شد. 

عرضه اپل واچ سری ۷ با تاخیر مواجه می‌شود

شرکت اپل برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۴ سپتامبر را بطور رسمی تایید کرده است. گفته می‌شود غول فناوری آمریکایی قصد دارد در این مراسم جدیدترین تکنولوژی‌های خود به نمایش بگذارد.

انتظار می‌رود اپل در مراسم پیشرو از محصولاتی همچون سری آیفون ۱۳، سری هفتم اپل واچ، نسل سوم ایرپادها و دیگر لوازم جانبی کاربردی خود رونمایی کند.

طبق گزارشات منتشر شده گفته می‌شود احتمال عدم حضور اپل واچ سری هفتم در مراسم ۱۴ سپتامبر وجود دارد. دلیل این امر مشکلات در ساخت این محصول اعلام شده و به در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، عرضه ساعت‌های جدید اپل نیز با تاخیر مواجه خواهد شد.

البته درحال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشکلات ساخت اپل واچ سری ۷ منتشر نشده است اما عدم حضور آنها کنار آیفون ۱۳ می‌تواند برای برخی طرفداران این برند ناخوشایند باشد.

پیش‌بینی شده امکان عرضه مدل‌های بدون مشکل طبق روال همیشگی وجود دارد و تنها مدل‌هایی که با مشکل در خط تولید مواجه هستند با تاخیر به دست مشتریان برسند.

در صورت تایید صحت این شایعات می‌توان نتیجه‌گیری کرد اپل در سری جدید واچ‌های خود تمرکز زیادی روی بخش سلامتی ساعت‌ها نداشته و این تاخیر می‌تواند به دلیل طراحی جدید آنها ، بکارگیری سخت‌افزار و صفحه نمایشی جدید باشد.

با توجه به اخبار منتشر شده اعلام شده است غول کوپرتینو امسال قصد دارد ساعت‌های خود را در ۲ اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر به بازار عرضه کند. این بدان معناست مدل بزرگ‌تر از یک صفحه نمایش ۱.۹ اینچ بهره می‌برد.

در کنار سری هفتم اپل واچ، این شرکت درحال توسعه Watch SE است. با توجه به گزارشات این مدل در سال ۲۰۲۲ به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

ارسال نظر