شرکت‌های فعال در زمینه علوم انسانی و اجتماعی هم دانش‌بنیان می‌شوند

فراخوانی برای شرکت‌های فعال در حوزه علوم انسانی و اجتماعی در زمینه ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان نوع ۳ منتشر شد تا از امروز برای دانش‌بنیان شدن اقدام کنند.

شرکت‌های فعال در زمینه علوم انسانی و اجتماعی هم دانش‌بنیان می‌شوند

‌به منظور اجرای مصوبه آیین‌نامه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان نوع ۳، شرکت‌ها و مؤسسات فعال در حوزه علوم انسانی و اجتماعی می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت ارزیابی مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به نشانی reg.daneshbonyan.ir نسبت به ثبت‌نام و ارزیابی دریافت تأییدیه دانش‌بنیان اقدام کنند.

محصول یا خدمت شرکت متقاضی باید در قالب یک روش، الگو، مدل یا راه‌حل روی یک سازمان، گروه یا افراد پیاده‌سازی و نتایج آن مستند یا در قالب یک نرم‌افزار یا سایت ارائه شده باشد. همچنین اگر شرکت یا مؤسسه متقاضی تولیدکننده محصول است، باید نمونه اولیه آن محصول ساخته شده باشد و اگر ارائه‌دهنده خدمات است، خدمات شرکت دارای اسناد فروش باشد.

یکی دیگر از شرایط دانش‌بنیان شدن شرکت‌های فعال در حوزه علوم انسانی و اجتماعی این است که محصول یا خدمت شرکت، ناشی از فعالیت‌های تحقیق و توسعه باشد.

بنابر این گزارش فعالیت‌های معمول در حوزه علوم انسانی و اجتماعی مانند آموزش، پژوهش، انتشار و ترویج مطالب علمی یا داده‌ها به صورت کتاب، مقاله، پایان‌نامه، سایت یا نرم‌افزار، پروژه‌های پژوهشی سفارشی بدون کاربست، فعالیت‌های معمول در حوزه روان‌شناسی، مدیریت، ارتباطات و نظایر آن در صورتی که فاقد شروط فوق باشند، مورد تأیید قرار نخواهند گرفت.

ارسال نظر