شرکت گوگل لوگو جیمیل را تغییر داد

سایت کلیک - گوگل برای اینکه طراحی لوگو جیمیل هم راستا با دیگر برنامه های این شرکت باشد، لوگوی جیمیل را از یک پاکت نامه به حرف M با رنگهای آبی، قرمز، زرد و سبز تغییر داد.

شرکت گوگل لوگو جیمیل را تغییر داد

این لوگو جدید به نظر می آید بیشتر با دیگر برنامه های جیمیل مثل گوگل مپ، Images، مرورگر کروم و بقیه همخوانی دارد. اما به گفته سایت TheVerge ، غول موتور جست و جو به دنبال حذف کامل حرف M یا حذف کامل رنگ قرمز جیمیل بوده است. اگرچه با توجه به تحقیقات مطالعاتی اولیه، مردم علاقه ای به این تغییر نداشتند ولی در آخر گوگل به این نتیجه رسید که پاکت نامه بخشی از عنصر مهم طراحی او نیست.

با نگاه کردن به لوگو جدید متوجه می شویم که همچنان بیشتر لوگو قرمز است و بخش جزئی آبی و زرد و سبز است. مشابه جیمیل گوگل می خواهد نسخه موبایل دیگر برنامه هایش را نیز مثل تقویم، Meet ، Docs ، Sheets را تغییر دهد و نزدیک به طراحی جیمیل کند.

علاوه بر این، این برند سازی جدید بخشی از اصلاح گسترده اکوسیستم G suit است و این حرکت در راستای هدف ادغام بی نقض جیمیل، Chats و Docs است و این باعث می شود که گوگل از رقیبانش مثل مایکروسافت که دارای Office و Out look است عقب نیفتد.

ارسال نظر