شرکت LG دستگاه تصفیه هوا برای ماسک‌های صورت طراحی کرده است

رسانه کلیک - شرکت LG دستگاه تصفیه هوا برای ماسک‌های صورت طراحی کرده است. این دستگاه، هوای تنفسی شما را به مدت ۸ ساعت متوالی تمیز و فیلتر شده می‌کند.

شرکت LG دستگاه تصفیه هوا برای ماسک‌های صورت طراحی کرده است

این روزها، امری طبیعی است که نگران هوایی که نفس می­کشید باشید زیرا ذرات آلوده هوایی در مقابل صورت شما در کمین هستند. شرکت LG تصمیم گرفته است تا هوشمندترین دستگاهی که بتواند هوای تمیز را وارد ریه­‌های شما کند بسازد. این تصفیه کننده هوا که PuriCare نام دارد به صورت الکتریکی هوا را تصفیه کرده و همانند ماسک بر روی صورت شما قرار می­گیرد. PuriCare شامل یک جفت فن سه-حالته و یک جفت فیلتر ذرات معلق با بهره­‌وری بالا (HEPA) است که مشابه آن در تجهیزات خانگی تصفیه هوای تولید شرکت LG نیز موجود است.

تنفس شما به همان سادگی قبل خواهد بود، زیرا یک سنسور تنفسی داخلی، سرعت تنفس شما را اندازه گرفته و با توجه به حجم تنفسی شما، سرعت فن را تنظیم می­‌کند. LG اذعان دارد که مردم از این دستگاه می‌­توانند ساعت­‌ها استفاده کنند و باتری 820 میلی­ آمپرساعت آن قابلیت تصفیه هوا را تا 8 ساعت، تنها با یک بار شارژ دارد. تجهیزات موجود در این فیلتر پوشیدنی به گونه­‌ای طراحی شدند تا نفس کشیدن بدون زحمت شما را تضمین کنند، علی رغم اینکه چنین ماسکی بر روی صورت شما قرار دارد.

زمانی که از ماسک استفاده نشود، این ماسک محفظه‌­ای از لامپ­ های LED فرابنفش دارد که سطح ماسک را حین شارژ شدن تصفیه م‌ی­کند. همچنین می‌تواند به گوشی هوشمند شما متصل شود و به شما هشدار دهد که چه زمانی ماسک شما نیاز به تعویض دارد. به گفته شرکت LG، تمامی تجهیزات این ماسک قابل تعویض و همچنین قابل بازیافت است. متاسفانه هنوز قیمت این ماسک اعلام نشده اما، امیدواریم که در کنفرانس خبری LG در گردهمایی سالانه IFA در ماه سپتامبر از قیمت این پوشیدنی رونمایی شود.

اگر برای شما نیز این پرسش مطرح شده است که چرا شرکت LG در میان تمام کمپانی­ ها وارد چنین فضایی شده است، باید گفت که این غول تقریبا در این عرصه پرچم­دار بوده است. نه تنها این شرکت کولرهای خنک کننده هوا می­ سازد و به واسطه آن از ذرات معلق در هوا با خبر است، بلکه سابقا دست به تولید برخی گجت­ های عجیب و غریب بهداشتی نیز زده است. مانند دستگاهی که بر روی تسمه­ های پله برقی سر می­خورد تا به وسلیه نور فرابنفش آن را استریلیزه کند و از پخش آلودگی و جرم توسط دستان مردم جلوگیری کند.

ارسال نظر