شما بگویید؛ آیا سورپرایز وزیر ارتباطات انتظارات شما را برآورده کرد؟

رسانه کلیک - سورپرایز وزیر ارتباطات بعد از چند روز انتظار پهپادهای ویژه پستی از آب در آمد که در نهایت به مذاق بسیاری خوش نیامد. در این مطلب نظرات شما را در این رابطه جویا می شویم.

شما بگویید؛ آیا سورپرایز وزیر ارتباطات انتظارات شما را برآورده کرد؟

در قسمت سوم سری مقالات شما بگویید سراغ گوشی های ملی رفتیم و نظرات شما را در رابطه با افزایش تعرفه واردات برای حمایت از گوشی های داخلی را جویا شدیم ( شما بگویید: آیا موافق تولید گوشی ایرانی و ملی هستید؟ ). در قسمت چهارم سری مقالات «شما بگویید» تصمیم گرفته ایم نظرات شما را در رابطه با سورپرایز وزیر ارتباطات جویا شویم.

هفته گذشته وزیر ارتباطات وعده سورپرایزی برای مردم ایران را داد. حدس و گمانه زنی ها در این رابطه بسیار بود تا اینکه در نهایت وزیر ارتباطات با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود خبر تولید پهپادهای پستی را منتشر کرد ( محمدجواد سورپرایز کرد ).

وزیر با انتشار این ویدیو نوشت: «خانم‌ها و آقایان به پست پلاس خوش آمدید.

ما به جای صحبت و جلسه چند اقدام عملیاتی انجام دادیم. که واقعا هزینه ها کمتر شود و از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم. برای همین در طرح پست انتقال بسته ای پستی با پهپاد را فراهم کردیم. که دیگر در هیچ جای ایران نقطه باقی نماند که غیر قابل دسترس باشد.

انتقال سریع دارو به بیمارستان ها جزیره ها سورپرایز کردن یکدیگر و…

از جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود.

در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا هستند که این کار را کرده اند. ما می توانیم!

خدا قوت به همه جوانان ایرانی برای این دستاورد. تجهیز کردن شرکت ملی پست به ماشین برقی موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی. همچنین به مناسبت آغاز پست پلاس ارسال نامه در سراسر کشور در شنبه 23 آذر رایگان خواهد بود.

لطفا برای اطلاعات بیشتر به سایت post-plus.ir مراجعه فرمایید.

در مورد این موج سورپرایز باید خدمتتون بگم که خیلی از کامنت ها و توییت ها و استوری ها و پیامک ها را خواندم. واقعا خلاقیت شما مردم عزیز و اعتماد و لطفی که به بنده به عنوان خادم خود دارید یک دنیا ممنونم.

اتفاقا خیلی از این سورپرایزها مثل ارسال ماهواره جدید؛ ارزان کردن اینترنت، پایان وس و… را در تقویم گذاشتم و در دو هفته آینده از این دستاوردها و خدمات زیاد خواهیم دید.

امیدوارم تلاش هایم برای رفع فیلترها هم به نتیجه برسه.

خیلی از توییت ها و کامنت ها را برای بقیه در جلسات می خوانم تا بالاخره با واقعیت های جامعه و خواسته های شما آشنا شوند.

بالاخره ممکنه خبر خوب زیادی در این مدت نشنویم. یا حتی از شنیدن سورپرایز تعجب کنیم. اما من تمام تلاشم را می کنم که حداقل به انداره خودم برای شما مردم کار کنم و خبر خوب بدهم. همین شادی و هیجانی که این مدت در جامعه ایجاد شد خیلی ارزشمنده. کشور و مردم بزرگی داریم باید قدرشان را بدانیم. باید ایران را بهترین و پیشرفته ترین کشور دنیا کنیم. دوستتان دارم. ارادتمند شما مردم بزرگوار؛ محمدجواد.»

چند روز بعد، وزیر ارتباطات با انتشار عکسی از خود در حالی که پهپادی در دست داشت، نوشت: «پهپاد پست پلاس که متعلق به شماست؛ ولی باید برایش اسم بگذاریم. لطفا پیشنهادات خود رو بفرمایید. اسم رو از بین پیشنهادهایی که بیشترین لایک را داشته باشه برای اولین پهپاد انتخاب می کنیم و می گذاریم.»

سورپرایز وزیر در حالی با واکنش های زیادی روبه رو بود و (هنوز هم واکنش ها به این هدیه وزیر در صفحات اجتماعی ادامه دارد) که وزیر ارتباطات درصدد انتخاب اسم برای پهپاد ایرانی است ( سورپرایز آذری جهرمی چه واکنش هایی از سوی مردم در پی داشت؟ ).

حال نوبت شماست که بگویید: انتظار شما از سورپرایز چه بود؟ دوست داشتید وزیر جوان کابینه دولت چه سورپرایز ویژه ای برای شما در چنته داشت؟ آیا به فعالیت پهپادها امیدی دارید؟ آیا رفع فیلتر تلگرام یا رایگان شدن اینترنت داخلی سورپرایز بهتری محسوب نمی شد؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر