رؤیت یک شیء مرموز در آسمان اسلام آباد پاکستان + فیلم

یک شکارچی یوفو به نام ارسلان وارایچ حدود 2 ساعت از یک شیء مرموز و معلق در آسمان اسلام‌آباد پاکستان فیلم گرفته است.

رؤیت یک شیء مرموز در آسمان اسلام آباد پاکستان + فیلم

شیء مرموز در آسمان اسلام آباد

تاکنون گزارش‌های مختلفی از رؤیت یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، در سراسر جهان منتشر شده، اما کسی منشأ دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده، رؤیت یک یوفو در آسمان کشور پاکستان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو یک یوفوی در حالت شناور در آسمان دیده می‌شود. این یوفو در آسمان اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان رؤیت شد.

ارسلان وارایچ، یک شکارچی یوفو تصاویری باکیفیت از این شیء پرنده مرموز در حال گشت زنی در آسمان پاکستان تهیه کرده است. بنا به گفته ارسلان، او نزدیک به دو ساعت را صرف تماشای این یوفو کرد.

همچنین بخوانید: پنتاگون به زودی گزارش UFO را منتشر می‌کند

در ویدئوی منتشر شده صدای ارسلان شنیده می‌شود که می‌گوید: «من هنوز نمی‌دانم این چیست. من بیش از ۱۲ دقیقه در زمان‌های مختلف از آن فیلم گرفتم. عکس‌های زیادی از آن تهیه کردم و در این دو ساعت به وضوح آن را تماشا کردم. با چشم غیرمسلح این شیء شبیه به یک سنگ دایره‌ای سیاه بود، اما وقتی زوم می‌کردم شبیه به مثلثی جامد سیاه‌رنگی می‌شد که هیچ نوری از آن منعکس نمی‌شد».

در ویدئوی تهیه‌شده ارسلان این شیء بدون حرکت و در حالت شناور در آسمان دیده می‌شود. او در بخش دیگری از این ویدئو گفت: «من نمی‌دانم این چیست من می‌دانم این پرنده نیست.»

در همین حال، یک پرنده از مقابل دوربین ارسلان رد می‌شود و او به تفاوت بین پرنده‌ها و شیء مرموز اشاره می‌کند. با توجه به این فیلم، باز هم می‌توان گفت زمینیان تنها مخلوق هوشمند در این جهان هستند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حجم ویدیو: 1.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 | دانلود ویدیو
ارسال نظر