شیائومی از شارژر 20 واتی سازگار با آیفون 12 رونمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت شیائومی یک شارژر 20 واتی USB-C سازگار با گوشی‌های اپل از جمله آیفون 12 تولید کرده است که از فردا با قیمت 5 دلار به بازار عرضه می‌شود. 

شیائومی از شارژر 20 واتی سازگار با آیفون 12 رونمایی کرد

اپل در رونمایی از گوشی های سری آیفون 12 اعلام کرد که برای کمک به کره زمین، شارژر گوشی را از جعبه آیفون های 12 حذف کرده است. قطعا این تصمیم یک فرصت سودآور برای تولیدکنندگان لوازم جانبی ایجاد کرده است؛ زیرا اکثر خریداران آیفون 12 باید به صورت جداگانه برای گوشی خود شارژر تهیه کنند.

شرکت شیائومی نیز یک آداپتور برق 20 واتی USB-C تولید کرده است که با گوشی های هوشمند اپل از جمله آخرین مدل یعنی آیفون 12 سازگار است. قیمت این محصول 39 یوآن یا تقریبا 5 دلار است و از سوم نوامبر یعنی 13 آبان به بازار عرضه می‌شود.

این شارژر تمام پروتکل های شارژ سریع را رعایت می‌کند و حتی می‌تواند امکان شارژ سریع را برای گوشی های آیفون 11 و شیائومی 10 فراهم کند. این شارژر جدید شیائومی سفید رنگ است و تنها 43.8 گرم وزن دارد.

این شارژر 20 واتی شیائومی از دستگاه های سنجش مقاومت خازنی با دقت بالا استفاده می کند و از ایجاد ولتاژ بیش از حد، جریان بیش از حد، اتصال کوتاه و درجه حرارت بالا جلوگیری می‌کند.

ارسال نظر