شیائومی Mi 11 در دو نسخه عرضه خواهد شد

رسانه کلیک - به تازگی از شیائومی Mi 11 جدیدترین پرچمدار این شرکت رونمایی شده است. این گوشی در ماه جاری برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود.

شیائومی Mi 11 در دو نسخه عرضه خواهد شد

به تازگی شیائومی Mi 11 معرفی شده است که جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت محسوب می شود. این محصول از یک حسگر سنجش ضربان قلب در حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خود بهره می برد. قابلیت فیلمبرداری در شب دوربین این گوشی توسط فناوری BlinkAI کنترل می شود تا کاربر بتواند ویدئو هایی روشن را در تاریکی ضبط کند.

ماه گذشته محصول فوق در چین معرفی شد که برنده بکارگیری بهترین فناوری صفحه نمایش در دنیا شد. این هفته با توجه به رونمایی جهانی از این گوشی، اطلاعات بیشتری درباره دوربین فوق العاده آن منتشر شده است. آنچه ما میدانیم این است که محصول فوق از پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده خود، و از یک مجموعه دوربین سه گانه که شامل لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی میشود بهره میبرد.

این گوشی به دلیل بهبود های سیستم هوش مصنوعی در پردازنده استفاده شده در آن و ادغام با قدرت نرم افزاری پیشرفته شرکت شیائومی، برای ثبت تصاویر ۱۰۸ مگاپیکسلی و یا فیلمبرداری حرفه ای، محصولی رده بالا به حساب می آید. قدرت دوربین این گوشی با توجه به قیمت بسیار مناسب آن نسبت به رقبای خود به قدری خوب است میتوان آنرا با دوربین های DSLR بازار مقایسه کرد. لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی این محصول در کنار یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو قرار دارد. که ترکیب این سه لنز در کنار هم می‌تواند تصاویری بسیار شفاف همراه با بوکه ای فوق العاده ثبت کند.

به گفته شیائومی؛ تولید کنندگان محتوا مطمئنا عاشق این استودیو جیبی خواهند شد. این گوشی از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در حفره بالا و وسط صفحه نمایش بهره میبرد. محصول مورد بحث از یک باترب ۴۶۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ بیسیم ۵۰ وات بهره می برد.

صفحه نمایش Mi 11 در اندازه ۶.۸۱ اینچ آمولد است که از فناوری DotDisplay پشتیبانی می کند. رزولیشین این صفحه نمایش +WQHD بوده و از تکنولوژی رنگ آمیزی ۱۰ بیت و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی میکند. حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش بوده و از قابلیت محاسبه ضربان قلب بهره می برد.

شیائومی در ماه جاری محصول فوق را در برخی بازار های کلیدی عرضه خواهد کرد که در دو نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۸/۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد که از فناوری UFS 3.1 پشتیبانی میکند و به ترتیب برچسب قیمتی ۹۰۵ و ۹۶۵ دلار خواهند داشت.

ارسال نظر