شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 معرفی شد؛ اسکوتری با طراحی بنز

رسانه کلیک - به تازگی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 معرفی شده است که با طراحی جذاب خود مورد توجه بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته است.

شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 معرفی شد؛ اسکوتری با طراحی بنز

روز گذشته شرکت شیائومی از ۳ محصول جدید خود یعنی گوشی Mi 11، تلویزیون Mi TV Q1 با اندازه ۷۵ اینچ و شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 بصورت جهانی رونمایی کرد. اسکوتر معرفی شده یک نسخه ویژه است که طراحی آن الهام گرفته شده از اتومبیل های تولید شده شرکت بنز است.

طراحی این اسکوتر جذاب تلفیقی از مهارت مهندسان حرفه ای ساخت اسکوتر شرکت شیائومی با الگو برداری از عناصر مهم خودرو های تولید شده شرکت بنز است. بنابراین محصول معرفی شده، قابل اطمینان، سبک و راحت است. این اسکوتر دارای یک طراحی خاص بوده و برند AMG در بالا چرخ عقب این محصول به چشم میخورد. محصول فوق، بهبود های زیادی را به خود دیده است. برای مثال برد این اسکوتر ۴۵ کیلومتر بوده و می‌تواند با سرعت ۲۵ کلیومتر بر ساعت حرکت کند. این اسکوتر توانایی بالا رفتن از شیب ۲۰ درصد را دارد که آن را به یک محصول ایده آل برای رفت و آمد های روزانه تبدیل میکند. این اسکوتر همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD داخلی است که به شما اجازه می دهد تا طیف وسیعی از اطلاعات را به راحتی مشاهده و کنترل کنید. این نمایشگر به کاربران کمک می کند تا سرعت اسکوتر به راحتی مشاهده کنند، حالت های مختلف را انتخاب کنند، به بلوتوث متصل شوند و یا حتی با یک حرکت سریع، اقدام به روشن و خاموش کردن چراغ ها نمایند.

این محصول از یک موتور قدرتمند ۳۰۰ وات، سیستم قابل اطمینان دوگانه ترمز، لاستیک هایی مخصوص برای دفع شوک های وارده و یک طراحی تاشو آسان است تا رفت و آمد های شهری را آسان کند. از دیگر ویژگی های ایمنی این اسکوتر میتوان به وجود پلاک های بازتابنده در جلو، عقب و کناره های این محصول، چراغ های بروز شده ۲ وات برای بهبود دیداری که توانایی روشن کردن ۱۰ متر جلوتر از خود را دارند اشاره کرد. کاربرانی که برای اولین بار از این اسکوتر ها استفاده میکنند، نکات ایمنی و طریقه استفاده از این محصول را جهت افزایش ایمنی بیشتر دریافت میکنند.

قیمت این محصول ۷۹۹ یورو اعلام شده است که هم اکنون شرایط خرید آن مهیا است.

ارسال نظر