ضرورت حمایت دولت از استارت آپ ها

<p>معاون فناوری وزارت ارتباطات در اختتامیه نمایشگاه الکامپ از ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای حمایت از استارت آپ ها خبر داددوایی معاون فناوری وزارت ارتباطات در اختتامیه نمایشگاه الکامپ  ضمن تشکر از برگزار کنندگان گفت: ما با تعدادی شرکت های استارت آپ مواجه هستیم که برای آینده  اقتصادی خود هیچ برنامه ای ندارند و هیچ سو دهی هم از جانب دولت یا سازمان های ذی ربط برای آنها نشده است. وی در ادامه گفت: وام و تسهیلات برای استارت آپ ها مرگ آور است. وام ها باید با واسطه به شرکت های نو پا داده شود تا آنها بتوانند از تجربه کسانی که مدت بیشتری در این حوزه فعالیت داشته اند استفاده کنند و از علم بیزینس آنها استفاده کنند.</p>

ضرورت حمایت دولت از استارت آپ ها

دوایی معاون فناوری وزارت ارتباطات در اختتامیه نمایشگاه الکامپ ضمن تشکر از برگزار کنندگان گفت: ما با تعدادی شرکت های استارت آپ مواجه هستیم که برای آینده اقتصادی خود هیچ برنامه ای ندارند و هیچ سو دهی هم از جانب دولت یا سازمان های ذی ربط برای آنها نشده است.
وی در ادامه گفت: وام و تسهیلات برای استارت آپ ها مرگ آور است. وام ها باید با واسطه به شرکت های نو پا داده شود تا آنها بتوانند از تجربه کسانی که مدت بیشتری در این حوزه فعالیت داشته اند استفاده کنند و از علم بیزینس آنها استفاده کنند.

ارسال نظر