طراحی Poco X3 Pro توسط رندر های آن لو رفت

رسانه کلیک - به تازگی طراحی Poco X3 Pro در فضای مجازی منتشر شده است که این دستگاه قرار ایت در یک‌ مراسم بطور مجازی معرفی شود.

طراحی Poco X3 Pro توسط رندر های آن لو رفت

تا به حال برخی از مشخصات پوکو ایکس ۳ پرو به همراه قیمت آن برای اروپا منتشر شده است. اما اکنون، برای اولین بار، به لطف طراحی Poco X3 Pro لو رفته از این محصول، شاهد زبان طراحی آشنای آن هستیم. رندر های منتشر شده توسط یکی از افشا کنندگان جوان توییتری منتشر شده است. طبق تصویر منتشر شده، این محصول قرار است در سه رنگ مشکی، برنزی و آبی عرضه شود. درباره مشخصات ظاهری این محصول باید بگوییم که این دستگاه شباهت زیادی با پوکو ایکس ۳ دارد. همچنین یک لوگو POCO بزرگ نیز در پنل پشتی این محصول به چشم می‌خورد. البته نوع رنگ‌بندی سری پرو طوری خواهد بود که حس برتری نسبت به نسخه استاندارد را به کاربران خواهد داد. بعلاوه این دستگاه از یک حسگر اثر انگشت در کنار گوشی و دوربین سلفی حفره ای در وسط و قسمت بالایی این دستگاه به چشم می‌خورد. با توجه به گزارشات قبلی، این محصول از پردازنده اسنپدراگن ۸۶۰، صفحه نمایش فول اچ دی پلاس، فناوری ارتباطی 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث، ان اف سی، دوربین اصلی چهارگانه ۴۸ پیکسلی، حافظه رم ۶/۸ گیگابایت، حافظه رام ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت، رابط کاربری MIUI 12 و در قیمت های ۲۶۹/۳۱۹ یورو با توجه به میزان رم و رام استفاده کرده و عرضه خواهد شد.

طبق گزارشات منتشر شده درباره زمان عرضه این محصول، دستگاه فوق در بیست و دوم ماه جاری میلادی به طور مجازی معرفی خواهد شد. این گجت با داشتن پردازنده پرچمدار خود و قیمت رقابتی قرار است تا دیگر رقبای هم رده خود را به چالش بکشد. البته هنوز اطلاعات کاملی از مشخصات این محصول منتشر نشده است و ما برای دستیابی به اطلاعات کامل باید اندکی بیشتر صبر کنیم.

ارسال نظر